رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان کرمان خبر داد:

پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۵:۲۵:۰۶
کد خبر: ۴۵۱۵۴۶
پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی
رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان کرمان پذیرش دانشجو بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی خبر داد.

دکتر محمد فواد موحد در گفت و گو با برنا با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری های استان کرمان در 12 رشته در دو مقطع کاردانی و کارشناسی برای ترم جدید دانشجو ثبت نام می کند.

وی با بیان اینکه در دانشگاهی تحصیل کنید که سهام دار آن کل شهرداری های استان کرمان می باشند، افزود: این دانشگاه تحت نظارت استانداری کرمان می باشد و دریچه ای به روی شغل در آینده می باشد.

موحد با تاکید بر پذیرش دانشجو بدون کنکور در این دانشگاه یادآور شد: این مهم فرصت مناسبی برای کسانی است که علاقه به کارآفرینی، توسعه و مهارت دارند.

مشاور معاونت عمرانی استانداری کرمان با بیان اینکه رشته های این دانشگاه متناسب با نیازهای روز جامعه ارائه می‌شوند، ادامه داد: در این دانشگاه در مقطع کارشناسی رشته‌های معماری، روابط عمومی الکترونیک، مدریت و فرماندهی عملیات در حریق و حوادث و کارشناسی حرفه‌ای حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث ارائه می‌شود و در مقطع کاردانی نیز حسابداری مالی، مدیریت امور اداری، معماری شهری، امداد و نجات شهری، گل و گیاه زینتی و عمران و ترافیک شهری ارائه می‌شوند.

وی همچنین گفت: زمان ثبت نام برای دانشجویان ترم جدید از فردا 7 شهریور ماه آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز