فرماندار کرمان:

آموزش و پرورش، اساس و پایه بسیاری از خدمات در کشور است

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۳:۵۱:۴۰
کد خبر: ۴۵۱۹۸۴
آموزش و پرورش، اساس و پایه بسیاری از خدمات در کشور است
فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کرمان گفت: آموزش و پرورش، پایه، اصل، اساس و منشاء بسیاری ازخدمات در کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ توحیدی با ذکر این مطلب که هفته دولت یک هفته فرهنگی است، گفت: منشاء اثر و به وجود آورنده ی هفته دولت، شهیدان رجایی و باهنر می باشند که هر دوی این شهیدان بزگوار، معلم و مشغول تعلیم و تربیت بوده اند .

وی با بیان این که اساس و پایه ی بسیاری از خدمات در کشور، آموزش و پرورش است، گفت: اگر آموزش و پرورش سالم باشد و خوش بدرخشد بی شک سایر ارکان دولت نیز خوش خواهند درخشید.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان کرمان، گفت: هر مبلغ که در آموزش و پرورش خرج شود سرمایه گذاری بوده و هزینه نمی باشد، گفت : خروجی حاصل از سرمایه گذاری در آموزش و پرورش چندین برابر خروجی سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی است .

فرماندار کرمان با اشاره به مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش ناحیه دو گفت: آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان به خوبی توانسته است اعتماد عمومی مردم را جلب نماید و این امر میسر نمی شود جز با تلاش شبانه روزی تمامی همکاران در بخش های مختلف آموزشی و اداری این ناحیه .

توحیدی، بهبود کیفیت آموزشی، ارتقاء سطح علمی، پژوهشی، اخلاقی و تربیت بدنی دانش آموزان را حاصل تلاش همکاران و اعتماد عمومی مردم دانست و گفت: باید با تلاش و کوشش مضاعف، پاسخ اعتماد مردم به آموزش و پرورش به خوبی داده شود.

وی با اظهار خرسندی از رشد همه ی جانبه ی آموزش و پرورش ناحیه دو اظهار داشت: با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی شده ای که در ناحیه دو انجام گرفته است، این ناحیه در مقایسه با سایر شهرستان ها و مناطق استان در سطح بالاتری قرار دارد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز