رییس شورای اسلامی شهر کرمان خبر داد:

برگزاری انتخابات هیأت رییسه‌ی شورا در یک‌شنبه‌ هفته‌ی آینده

۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۳:۴۳:۱۰
کد خبر: ۴۵۲۵۵۳
برگزاری انتخابات هیأت رییسه‌ی شورا در یک‌شنبه‌  هفته‌ی آینده
رییس شورای اسلامی شهر کرمان، از برگزاری انتخابات هیأت رییسه‌ی شورا در یک‌شنبه‌ی هفته‌ی آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مشرفی هم‌چنین به پروژه‌ی پل سیدی هم اشاره کرد و گفت: خوش‌بختانه اخیراً شهردار کرمان برای سرعت‌بخشیدن به ساخت پل سیدی، 500 میلیون تومان به پیمان‌کار پرداخت کرده است؛ ضمن این‌که در بازدیدی که امروز از این پروژه داشتم، دهنه‌ی سوم تمام شده و کار دهنه‌ی چهارم هم در حال انجام است.

  وی افزود: اگر ساخت پل سیدی به همین شکل پیش برود، طبق برنامه‌ی زمان‌بندی که اعلام کرده بودیم، این پل حداکثر تا پایان آبان و یا اوایل آذرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

رییس شورای اسلامی شهر کرمان به توافق با سیف‌الهی، معاون عمرانی شهردار کرمان در رابطه با تخریب خانه‌ی شهر نیز اشاره کرد و گفت: مقرر شد استانداری برای ساخت تالار بزرگ شهر در میدان شورا، مبلغ 7.5 میلیارد تومان به شهرداری پرداخت کند.

علی منصوری نایب‌رییس شورا نیز به بازدید پنج‌شنبه‌ هفته‌ گذشته‌ی اعضای شورا از برخی پروژه‌های شهری اشاره کرد و گفت: ساخت بولوار در ادامه‌ی بولوارهای پزشک و کوثر و تعریض سه‌راهی سیلو، کارهای بزرگی است که شهرداری کرمان در دست اجرا دارد.

وی به پروژه‌ی میدان آزادی هم اشاره کرد و گفت: در بازدید از پروژه‌ی میدان آزادی و سرعت ساخت این زیرگذر، بسیار امیدوار شدم.

منصوری بازسازی حمام باغ‌لـله را نیز کار بزرگ دیگری دانست که توسط شهرداری کرمان در حال انجام است.


 

نظر شما