محسن جلال پور در بازگشت به اتاق بازرگانی کرمان:

مانند گذشته در اتاق بازرگانی کرمان حضور خواهم داشت

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۸:۵۸:۱۹
کد خبر: ۴۵۴۸۱۵
مانند گذشته در اتاق بازرگانی کرمان حضور خواهم داشت
اینکه نام رئیس اتاق کرمان جلال‌پور یا طبیب‌زاده باشد فرقی نمی‌کند چون در گذشته نیز همینگونه بود. امروز احساس نمی‌کنم از بین شما رفته‌ام و این جمله "اتاق نیستی" برای من معنا ندارد. شرایط جسمی‌ام امکان اینکه وقت زیادی را برای اقتصاد استان و کشور بگذارم نمی‌داد اما تا جایی که بتوانم مانند گذشته در اتاق کرمان حضور خواهم داشت. اینها بخشی از مهمترین صحبت‌های جلال‌پور در نشست با کارکنان اتاق بازرگانی کرمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محسن جلال‌پور پس از حدود دو ماه به اتاق کرمان بازگشت و در جمع کارکنان این مجموعه گفت: در طول سال های گذشته نسبت به همه همکاران، اعضای هیات نمایندگان و هیات رئیسه احساسی غیر از خانواده خود نداشتم و در حال حاضر نیز خود را از این مجموعه جدا نمی‌دانم.

وی، تصریح کرد: 14 سال از بهترین و فعال‌ترین سال‌های عمر خود را در اتاق کرمان مشغول بودم و این سال ها جزء افتخارات، برگ‌های زرین، از بزرگترین داشته‌ها و بخش بسیار خوب زندگی‌ام بود.

وی با بیان اینکه ادعایی ندارم که کاری برای استان، کشور و مجموعه اقتصاد انجام داده‌ام، افزود: اما مدعی هستم که مجموعه اتاق در طول این سال ها همه توان و همت خود را به کار برد،از جان و دل کار کرد و خوشبختانه اکنون نیز این روحیه در فضای اتاق وجود دارد.

جلال‌پور، با اشاره به اینکه از سوال عده‌ای مبنی بر اینکه حالا که اتاق نیستی کجا هستی؟ آزرده خاطر می‌شوم، اظهار داشت: امروز احساس نمی‌کنم از بین شما رفته‌ام و این جمله "اتاق نیستی" برای من معنا ندارد و فکر نمی‌کنم که اتاق نیستم.

رئیس سابق اتاق ایران و کرمان اظهار داشت: شرایط جسمی‌ام امکان ادامه کار بیشتر و اینکه وقت زیادی را برای اقتصاد استان و کشور بگذارم، نمی‌داد اما به هر حال در خدمت و در کنار شما هستم.

وی افزود: اینکه نام رئیس اتاق کرمان جلال‌پور یا طبیب‌زاده باشد فرقی نمی‌کند در گذشته نیز به ویژه در 14 ماه اخیر همه زحمات بر دوش سیدمهدی طبیب زاده و سایر اعضای هیات رئیسه بود و اصلا فکر نمی کنم در این 14 سال رئیس بوده‌ام بلکه به عنوان همکار و خدمتگزار فعالیت داشتم.

جلال پور بیان کرد: اتاق در چهار دوره گذشته همیشه از موهبت های فراوانی برخوردار بوده، دوستان زیادی به این مجموعه کمک کرده‌اند و یکی از بزرگترین نعمت های اتاق ارتباط صمیمی و برادرانه بین ما بوده است.

وی کار طبیب زاده را در ادامه روند فعالیت اتاق کرمان سخت تر از کار خود دانست و افزود: معذوریت ها و مشکلات در حال حاضر بیشتر است و امیدوارم همه پرسنل اتاق و مجموعه استان کرمان طبیب زاده را مانند قبل کمک کنند تا اتاق رسالت اصلی خود را به خوبی اجرا کند من نیز تا جایی که توانم اجازه دهد ماند گذشته در اتاق کرمان حضور خواهم داشت.

 

نظر شما