رییس سازمان زندان ها واقدامات تامینی وتربیتی کشور:

در سایه یک توسعه متوازن به امنیت بیشتر دست خواهیم یافت

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۱:۰۵
کد خبر: ۴۵۵۸۰۳
در سایه یک توسعه متوازن به امنیت بیشتر دست خواهیم یافت
رییس سازمان زندان ها واقدامات تامینی وتربیتی کشور گفت:در سایه یک توسعه متوازن به امنیت کامل و بیشتردست خواهیم یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر اصغر جهانگیر در جلسه شورای قضائی استان کرمان اظهار داشت:اقدامات خوبی در خصوص کاهش جمعیت کیفری زندانها در استان کرمان صورت پذیرفته است .

وی افزود:یکی از دلایل اینکه آمار جرائم سرقت در استان کرمان نسبت به سایر استان های کشور پایین تر است وجود اقدامات پیشگیری از وقوع جرم است که در این استان صورت پذیرفته است.

در ادامه جلسه رئییس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت:در مجموع 302قاضی در سطح استان در حال خدمت می باشند که از این تعداد 277نفر مرد و مابقی خانم می باشند.

یدالله موحد اعلام کرد:در سطح کشور در قبال هر 8هزار نفر یک قاضی وجود دارد اما در استان کرمان به ازای هر 10هزار نفر یک قاضی در حال ارائه خدمت به شهروندان می باشد وبا کمبود قاضی مواجه هستیم.

وی بیان داشت:با تلاش های شبانه روزی کارمندان قضائی واداری در مجموعه دادگستری استان،شاهد کاهش 12درصدی موجودی پرونده در سال گذشته بوده ایم  و475هزار پرونده از موجودی دادگستری های سراسر استان کسر شده است.

موحد خاطرنشان ساخت:استان کرمان از لحاظ زیرساخت فناوری اطلاعات و در زمینه استفاده از ظرفیت سیستم مدیریت پرونده در سطح کشور جزء استان های پیشرو می باشد.

رئیس شورای قضائی استان کرمان تصریح کرد:322شورای حل اختلاف با هزار وپانصد عضو در حال ارائه خدمت به هم استانی های شریف می باشند.

وی به کاهش 7درصدی موجودی زندان های استان کرمان اشاره کرد وافزود:با کمک های خیرین استانی و مدیریت های صورت گرفته از سوی مسئولان، اقدامات خوبی در خصوص حمایت از خانواده های زندانیان نیازمند صورت پذیرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز