رئیس کل دادگستری استان کرمان مطرح کرد:

ضرورت نگاه اصلاحی وتربیتی به مددجویان زندانی

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۲:۵۷:۵۵
کد خبر: ۴۵۵۸۱۳
ضرورت نگاه اصلاحی وتربیتی به مددجویان زندانی
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: نگاه بغض آلود به زندانیان که در بخش هایی از جامعه وجود دارد باید به سمت نگاهی اصلاحی و تربیتی تغییر کند

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد  در آئین تکریم از خدمات مدیرکل سابق زندان های استان کرمان و معرفی مدیرکل جدید این اداره کل افزود: باید از تمام ظرفیت ها برای کاهش جمعیت کیفری زندان ها، تغییر نگرش جامعه به زندانیان و اصلاح و تربیت مددجویان زندان ها برای بازگشت سعادتمندانه به زندگی فردی و اجتماعی استفاده کرد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ادامه داد: مدیریت زندان ها کار خطیری است و پیچیدگی ها و ظرافت های خاص خود را دارد و خیلی ها هم ماهیت این پست حساس را نمی دانند.

وی عنوان کرد: مدیرکل سابق زندان های کرمان توانست خدمات بسیار خوبی را در مدت 6 سال فعالیت در این استان اجرایی کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان راه اندازی بازداشتگاه موقت کرمان با ظرفیت 400 نفر را یکی از اقدامات بسیار خوب در دوران مدیریت علی ولی نیا در اداره کل زندان های کرمان برشمرد و گفت: راه اندازی ورزشگاه و مهدکودک بند نسوان، احداث ساختمان اداری زندان مرکزی کرمان، احداث زندان کهنوج، جذب اعتبار و پیگیری احداث اردوگاه کبوترخان و حجم بالای کارهای اصلاحی و تربیتی از دیگر اقدامات شایسته تقدیر وی است.

وی از مدیرکل جدید زندان های استان کرمان به عنوان گنجینیه ای از تجربیات مدیریتی یاد کرد و گفت: وی در پی مدیریت در استان های مختلف، راهکارها و برنامه های نو را به کرمان آورده است.

موحد عنوان کرد: شناخت کامل نسبت به فرصت ها و تهدیدها، نیروی انسانی و امکانات موجود در استان کرمان موجب ارائه خدمات شایسته در حوزه زندانبانی خواهد شد.

 

نظر شما