معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان:

فعالیت های پروژه مهر مدارس ارزیابی می شوند

۱۳۹۵/۰۶/۲۴ - ۱۴:۰۶:۵۳
کد خبر: ۴۵۷۰۷۶
فعالیت های پروژه مهر مدارس ارزیابی می شوند
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فعالیت پروژه مهر مدارس با حضور تیم های ویژه ارزشیابی مورد بازدید و ارزیابی قرار می گیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زنگی‌آبادی در شورای آموزش و پرورش استان کرمان در محل سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری اظهار داشت: سال تحصیلی جدید  با هفته دفاع مقدس مقارن است و برنامه‌های گسترده‌ای در قالب پنج کارگروه برای سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی شده است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 570  هزار دانش‌آموز، 47هزار فرهنگی  در بیش از پنج هزا و 700 مدرسه در استان کرمان داریم  گفت:  بهسازی و زیباسازی مدارس استان با یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار دولتی و کمک‌های مردمی انجام شده است.

زنگی آبادی افزود: پیگیری برای تکمیل مدارس نیمه‌ تمام، آسفالت 10 مدرسه و تجهیز به وسایل ورزشی، بازسازی تجهیزات هنرستان‌های کرمان و ساماندهی سرویس مدارس نیز انجام شده است.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: کمبود و عدم فضای آموزشی استاندارد در شهر کرمان موجب شده تا تراکم دانش‌آموز در مدارس زیاد باشد.

علی زنگی آبادی  یادآور شد: سنجش سلامت برای بیش از 50 هزار دانش‌آموز کلاس اولی را در استان کرمان انجام داده‌ایم و اقداماتی برای بازگشت به تحصیل 2 هزار و 500 دانش آموز بازمانده از تحصیل انجام شده است.

وی توزیع متوازن دانش‌آموزان در رشته‌های مختلف را از دیگر اقدامات صورت گرفته برای سال تحصیلی جدید ذکر کرد و ابراز داشت: 38 هزار دانش‌آموز کرمانی در رشته‌های مختلف تحصیلی هدایت شدند.

زنگی آبادی  با اشاره به پیگیری به موقع جهت  تحویل کتاب‌های دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: کمبود کتاب در استان کرمان گزارش نشده است، اما با توجه به اینکه استقرار پایه دهم در قالب طرح تحول در نظام آموزش و پرورش را داریم، بنابراین بعضی از کتاب‌ها ممکن است، دیر چاپ شود و اگر  مشکلی در این زمینه داشته باشد مسأله‌ای ملی است.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: سازماندهی 55 هزار معلم در پایه‌ها و رشته‌های مختلف تحصیلی را انجام داده‌ایم و 710 نفر از تحصیل کرده‌های دانشگاه فرهنگیان برای نخستین سال وارد آموزش و پرورش استان کرمان شده‌اند.

علی زنگی‌آبادی یادآور شد: 33 درصد از فرهنگیان استان کرمان در سال جاری منتقل شده‌اند و کار نقل و انتقال همکاران به بهترین شکل ممکن و حداکثر رضایتمندی  انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در زمینه اجرای پروژه مهر  به چهار قطب تشکیل شده است، ابراز داشت: تیم‌های استانی ارزیابی و نظارت بر مدارس تشکیل شده و ارزیابی فعالیت های پروژه مهر را از بیستم شهریور آغاز کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز