سومین دوره انتخابات هیات مدیره کارشناسان قوه قضائیه برگزار می گردد

۱۳۹۵/۰۷/۱۱ - ۱۰:۳۴:۳۹
کد خبر: ۴۶۴۲۱۸
سومین دوره انتخابات هیات مدیره کارشناسان قوه قضائیه برگزار می گردد
معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان از برگزاری سومین دوره انتخابات هیات مدیره کارشناسان مرکز امور مشاوران حقوقی وکلا و کارشناسان قوه قضائیه در استان کرمان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد باقر اسلامی اظهار داشت:دومین دوره عضویت هیات مدیره کارشناسان مرکز امور مشاوران حقوقی وکلا و کارشناسان قوه قضائیه در استان کرمان در تاریخ 04/09/1395 به پایان می رسد.

وی ادامه داد: لذا با استناد به ماده 3 دستور العمل نحوه تشکیل و وظایف دفاتراستانی از کلیه کارشناسان دارای شرایط و داوطلب عضویت در هیات مدیره و بازرسین مذکور دعوت به عمل می آید حداکثر تا پایان وقت اداری پنجشنبه 29/07/1395 جهت تکمیل فرم ثبت نام نامزدی در انتخابات ، به مدیریت آموزش دادگستری استان مراجعه و رسما" نامزدی خود را اعلام نمایند .

این مقام قضائی تصریح کرد: به جهت ضرورت انجام مراحل بعدی انتخابات ، زمان اعلام شده قابل تمدیدنمی باشد.

 شایان ذکر است تکمیل فرم ثبت نام -داشتن پروانه کارشناسی از مرکز امور مشاوران حقوقی ، وکلا و کارشناسان قوه قضائیه و انجام تمدید سالانه آن - دارا بودن حداقل 4 سال سابقه کارشناسی رسمی- نداشتن محکومیت انتظامی از درجه 3 و بالاتر به تائید دادسرای انتظامی مرکز و استقرار عملی در حوزه قضایی تعیین شده از جمله شرایط ثبت نام داوطلبین می باشد.

 

نظر شما