معاون آموزش متوسطه اداره کل اموزش و پرورش استان کرمان:

تعامل و همکاری مردم و نهاد های دولتی و غیردولتی، لازمه تحقق اهداف آموزشی و تربیتی است

۱۳۹۵/۰۷/۱۴ - ۰۹:۵۰:۵۴
کد خبر: ۴۶۵۷۶۳
تعامل و همکاری مردم و نهاد های دولتی و غیردولتی، لازمه تحقق اهداف آموزشی و تربیتی است
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تعامل و همکاری همه ی مردم و نهاد های دولتی و غیردولتی با آموزش و پرورش، لازمه تحقق اهداف آموزشی و تربیتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زنگی آبادی در مراسم معارفه سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان از آموزش و پرورش به عنوان موثر ترین نهاد فرهنگی در کشور نام برد و افزود: تحقق اهداف دستگاه تعلیم و تربیت در گرو مشارکت همگانی مردم، مسئولان و همه ی ارگان های دولتی و غیر دولتی است.

 وی به ارزش نظام تعلیم و تربیت در مبانی دینی اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطر نشان کرد: خدمت درنظام تعلیم وتربیت چه به عنوان دانش آموز، معلم، مدیر و...  از ارزش و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و پاداش مضاعفی در نزد خداوند متعال دارد.

زنگی آبادی اظهار کرد: علیرغم مشکلات و محدودیت های اقتصادی  در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به آموزش و پرورش شده و رشد چشمگیر بودجه آموزش و پرورش در سه سال اخیر نشان این موضوع دارد.

 وی از سند تحول بنیادین به عنوان چراغ راه فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش نام برد و تصریح کرد: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش تدبیر امید بدور از شتاب زدگی و بر اساس  برنامه های کارشناسی شده  مطابق با فرصت ها و تهدید های موجود در کشور در حال اجراست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهای نمی تواند کار تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را به سر منزل مقصود برساند، گفت: همکاری ، هم افزایی و تعامل همه ی مردم ، دستگاه های اجرایی  در راستای تحقق اهداف آموزشی و پرورشی ضروری است.

علی زنگی آبادی اظهار کرد: کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی  مهمترین راهبرد اموزش و پرورش استان کرمان در دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به ظرفیت های درون و برون سازمانی آموزش و پرورش گفت: باید  ازهمه ی تجهیزات و امکانات در راستای کیفی سازی امر آموزش درمدارس استفاده شود.

زنگی آبادی با بیان اینکه توانمند سازی معلمان لازمه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی است  از برگزاری بیش از 150 دوره آموزشی ضمن خدمت ویژه معلمان مدارس استان در راستای تحقق این مهم خبر داد.

بر پایه این گزارش: طی مراسمی با حضور معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از « حسین اکبری» مدیر سابق اداره آموزش و پرورش کوهبنان  تجلیل شد  و «سید محمد رضا حسینی» به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهبنان معرفی شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز