آمادگی کامل پلیس راهنمایی ور انندگی استان در ایام عزاداری

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۱۱:۱۷
کد خبر: ۴۶۷۳۷۳
آمادگی کامل پلیس راهنمایی ور انندگی استان در ایام عزاداری
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان آمادگی کامل پلیس را در ایام عزاداری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "حمید معین زاده" بیان داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بکارگیری تمامی نیروها در سراسر استان و با طرح ریزی طرح های ترافیکی برای تامین سهولت در آمد و شد همشهریان عزیز آمادگی کامل داردند.

وی گفت :با هماهنگی های به عمل آمده با دستگاه های مرتبط ،رانندگان وراکبینی که قصد ایجاد مزاحمت برای شهروندان در ایام محرم را داشته باشند برخورد جدی تری صورت خواهد پذیرفت و وسیله نقلیه آنها توقیف و راننده به مراجع انتظامی وقضایی معرفی خواهند شد.

معین زاده از رانندگان و راکبین محترم خودروها و موتورسیکلت سوراران خواست: هنگام عبور از کنار هیئت های عزاداری با سرعت مطمئنه حرکت کنند و از زدن بوق ممتد وبی مورد و حرکات نمایشی جدا خودداری نمایند.

وی گفت: موتور سیکلت سواران عزیز سعی کنند نسبت به اجرای مقررات راهور همانند رانندگان خودروها اقدام و موتور سیکلت خود را فقط در محل های مخصوص که پلیس ومسئولین هیئت ها در نظر گرفته اند،متوقف و از پارک کردن موتورسیکلت در سایر مکانها وسطح معابر جدا خودداری کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از هیئت های عزاداری خواست: حد المقدور از اشغال سطح سواره روها و معابر درون شهر جدا خودداری کنند.

وی در پایان اذعان داشت: ماموران راهنمایی و رانندگی استان با تلاش بی وقفه و همکاری مردم و اعضای هیئت های مذهبی کوشش خواهند کرد با برقراری نظم و امنیت و سهولت در تردد خودروها، برشکوه و عظمت مراسم عزاداری در سراسر استان بیفزایند و مردم با کمترین مشکل ممکنه روبرو شوند.

 

نظر شما