معاون عمرانی استانداری کرمان:

استان وسیع کرمان نیاز به مدیران توانمند دارد

۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۱:۴۴:۱۵
کد خبر: ۴۶۸۵۱۳
استان وسیع کرمان نیاز به مدیران توانمند دارد
معاون عمرانی استانداری کرمان گفت:استان وسیع ما نیاز به مدیران توانمند دارد و هرچه تجارب آنها بیشتر باشد قطعا دعای خیر مردم را به دنبال خواهد داشت.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ "ابوالقاسم سیف الهی" درآئین تجلیل از خدمات "مسعودجمیلی کرمانی" ومعارفه "خدادادمقبلی" مدیران سابق و جدید حمل ونقل استان کرمان اظهارکرد:راه و شهرسازی خانواده بسیار بزرگی دارد و بعضا جابه جایی ها به دلیل همین ویژگی و وسعت این خانواده است.

وی با اشاره به خصوصیات مدیرکل سابق حمل و نقل استان کرمان افزود: از ویژگی های جمیلی فعال بودن، مدیر و در عین حال فردی خوش برخورد و با سعه صدر می باشد و از آنجا که اصل سرمایه در حمل و نقل بر دوش بخش خصوصی می باشد تعامل و مدیریت با آنها کار دشوار وارزشمندی است.

سیف الهی بیان کرد: در جابجایی ترمینال کرمان حرکت دو طرفه ای در صنف حمل و نقل و زحمات جمیلی انجام شد و مدیریت و برنامه ریزی وی و همکارانش کمک های شایانی به حمل و نقل استان کرد.

معاون عمرانی استانداری کرمان گفت: امیدواریم جمیلی بتواند تجارب خدمت خود را در جای دیگری ارائه کند، مقبلی هم دوره خوبی را در راه و شهرسازی استان کرمان طی کرده و بازگشت وی به استان موجب تقویت تیم کاری حوزه راه و شهرسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: استان وسیع ما نیاز به مدیران توانمند دارد که هرچه تجارب آنها بیشتر باشد قطعا دعای خیر مردم را به دنبال خواهد داشت و خواهش ما پشتیبانی از مدیر جدید و مجموعه نوپایی است که با ادغام ایجاد شده است و احتمالا برخی امور دشوار می شود به همین جهت این مجموعه همراهی جدی را نیاز دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز