معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان:

تربیت قانونمند، شناخت قوانین انضباطی و آئین نامه مدرسه ای از ارکان اصلی برنامه کاری مدارس هستند

۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۹:۳۳
کد خبر: ۴۶۸۵۲۱
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان در جمع مدیران مدارس ابتدایی رابر گفت: تربیت قانونمند، شناخت قوانین انضباطی و آئین نامه مدرسه ای از ارکان اصلی برنامه کاری مدارس هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا طلابیگی به طرح و برنامه عملیاتی در حوزه ابتدایی اشاره کرد و گفت: پس از پایان برگزاری برنامه آموزشی توجیهی و تبادل نظر یکساعته با مدیران از کلاسهای آموزشی مدارس فاطمیه و الزهرا دیدن کرد واز نزدیک در جریان برنامه درسی دانش اموزان قرارگرفت .

گفتنی است که هیأت همراه طلابیگی نیز ضمن ارائه برنامه توجیهی خود با مدیران ابتدایی از مدارس شهر و روستا و مرکز پیش دبستانی بازدید بعمل آورد و حاصل گزارشهای خود را به سمع و نظر مدیر اموزش و پرورش شهرستان رابر رساندند.

در پایان مدیر آموزش و پرورش شهرستان از تیم استانی تشکر و قدردانی و برای انان آرزوی موفقیت روزافزون نمود.

سلیمانی رابر نیز در همایش مدیران ابتدایی ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان به طلابیگی و همراهان به دو موضوع محبت به اهل بیت پیامبر و ائمه اطهار و معرفت و شناخت دانش آموزان نسبت به آنان اشاره نمود و گفت: فلسفه قیام وحرکت اباعبدالله الحسین علیه السلام ایجاد تحول در انسانها در ابعاد معرفتی و دینی و هدایت بشر به سمت راستی و درستی و راه نجات بوده و لازم است ما نیز کمک کنیم تا جویندگان دانش با شناخت عمیق تر بتوانند به تکامل برسند.

وی در ادامه سخن خود به بحث آموزش در شهرستان رابر اشاره نمود و اظهار داشت: از همکاران حوزه ابتدایی به خاطر زحماتی که در این حوزه گسترده و حساس متحمل می شود سپاسگزارم .آنچه امروز به آن نیازمندیم ضرورت بروز بودن مدیران ابتدایی و تغییر نگرش آنان در مسائل علمی وآموزشی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز