ابراهیم میرزاپور، مربی تیم گل‌گهر سیرجان در گفت و گو با برنا:

گل گهر مهاجمان با کیفیت و کاربلدی دارد/در چهار هفته ۱۱ گل زدیم/در لیگ یک همه بازی‌ها مشکل هستند/پرویز کریمی، دروازه‌بان گل گهر نشان داده گلر قابل اطمینانی است

۱۳۹۵/۰۷/۲۲ - ۲۰:۰۶:۱۴
کد خبر: ۴۶۸۶۳۴
گل گهر مهاجمان با کیفیت و کاربلدی دارد/در چهار هفته ۱۱ گل زدیم/در لیگ یک همه بازی‌ها مشکل هستند/پرویز کریمی، دروازه‌بان گل گهر نشان داده گلر قابل اطمینانی است
مربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: اگر به آمار گلزنی گل‌گهر سیرجان در هفته‌های پیش را نگاه کنید می‌بینید به نساجی سه گل زدیم، در بازی با ملوان و ایران جوان هم هرکدام سه گل زدیم که این می‌شود 9 گل و دو گل هم در بازی با فجر زدیم. یعنی مجموعا 11 گل در 4 هفته زده بودیم و این نشان می‌دهد که گل گهر صاحب مهاجمان با کیفیت و خوبی در خط حمله است.

ابراهیم میرزاپور در گفت‌وگو با برنا در خصوص در مورد شکست گل گهر پس از هشت هفته در برابر بادران اظهار داشت: در هشت هفته گذشته توانسته بودیم 18 امتیاز کسب کنیم و در صدر جدول بودیم و می‌دانستیم بازی با بادران، برای ما بازی بسیار مشکلی همانند سایر بازی‌هاست.

او ادامه داد: در این بازی کمی بدشانس بودیم و روی اشتباهات فردی که خودمان داشتیم تیم حریف به گل رسید وگرنه ما پنج شش موقعیت خوب گلزنی داشتیم که متاسفانه نتوانستیم به خوبی از آن موقعیت‎‌ها استفاده کنیم.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی با اشاره به هزینه‌های بالای بادران در بستن تیم تصریح کرد: با همه این شرایط و همه هزینه‌هایی که تیم بادران کرده ما از نظر تاکیتیکی چیز خاصی از این تیم ندیدیم و بیشتر روی ضد حملات کار می‌کردند و توانستند از اشتباهات ما به خوبی استفاده کنند و در دقایق پایانی به گل برسند.

او در پاسخ به این سوال که چرا در دقایق پایانی مسابقه مدافعان گل گهر پر اشتباه ظاهر شدند، اظهار داشت: فکر می‌کنم ده نفره شدن تیم حریف بیشتر به ضرر ما تمام شد که باعث شد بادران به عقب برود و یک بازی بسته ارائه کند و بچه‌های ما هم تلاش کردند که به گل برسیم و این باعث شد کمی در سازماندهی دفاعی در دقایق پایانی که بچه‌ها جلو کشیده بودند، دچار مشکل شویم و تیم حریف هم توانست از اشتباهات استفاده کند و به گل برسد.

میرزاپور در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که در روزی که غلامی دروازه بان بادران خوب کار کرد، شما عملکرد پرویز کریمی دروازه‌بان خودتان را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: به نظرم پرویز در این هشت هفته خیلی خوب کار کرده و نشان داده دروازه‌بان قابل اطمینانی است و در این بازی هم عملکرد خوبی روی خروج‌ها و موقعیت‌هایی که بادارن داشت و روز خوبی داشت.

مربی گل گهر سیرجان با اشاره به آمار خوب گلزنی مهاجمان گل گهر در هفته‌های اخیر خاطرنشان ساخت: اگر آمار گلزنی ما در هفته‌های پیش را نگاه کنید می‌بینید که به نساجی سه گل زدیم، در بازی با ملوان و ایران جوان هم هرکدام سه گل زدیم که این می‌شود 9 گل و دو گل هم در بازی با فجر زدیم. یعنی مجموعا 11 گل در 4 هفته زده بودیم و این نشان می‌دهد که صاحب مهاجمان با کیفیت و خوبی در خط حمله هستیم.

میرزاپور ادامه داد: در بازی با بادران هم مهاجمان گل گهر دو توپ به تیر دروازه حریف زدند و یک تک به تک هم وارد گل نشد و معتقدم که بعضی از بازی‌ها پیش می‌آید که توپ‌ها گل نمی‌شوند و نباید از مهاجمان تیم خرده گرفت شاید کمی عدم تمرکز بر ضربات آخر داشتند و مسلما آن‌ها هم تلاش‌شان این بوده است که گل بزنند.

مربی دروازه‌بان‌های تیم گل‌گهر سیرجان در مورد بازی با مس رفسنجان نیز اظهار داشت: در لیگ یک همه بازی‌ها مشکل هستند و اصلا فرق نمی‌کند کدام تیم کجای جدول قرار دارد و یا چه امتیازو شرایطی دارد.

او افزود: به نظرم چون مس رفسنجان در خانه بازی می‌کند و تازه هم دست به تعویض سرمربی زده است، مطمئنا بازیکنانش انگیزه بیشتری دارند. اگرچه بازی قبل را باخته‌اند این دلیل نمی‌شود که بگوییم این تیم، تیم ضعیفی است و من که چند بازی از مس رفسنجان را دیدم معنقدم این تیم در ضربات آخر کمی بد شانس بوده است و به این دلیل در پایین‌های جدول است و در مجموع تیم رفسنجان از نظر بازیکن هم تیم پرمهره‌ای است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز