رئیس دادگستری شهرستان زرند:

زندان مکانی برای سالم سازی مددجویان است

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۹:۱۳:۳۸
کد خبر: ۴۶۸۹۱۸
زندان مکانی برای سالم سازی مددجویان است
رئیس دادگستری شهرستان زرند گفت: هدف از صدور رای زندان برای اشخاص اصلاح و سالم شدن مددجویان و افزایش امنیت جامعه می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمودمحمدی در بازدید از زندان شهرستان زرند در جمع مددجویان اظهار داشت: ضرورت دارد مددجویان با تفکر و تدبر  راه ومسیری را انتخاب نمایند و برنامه ای برای زندگیتان بچینید که بعد از آزادی دوباره به این مکان باز نگردید .

وی ضمن ابراز ناراحتی از حضور مددجویان در زندان، افزود: قضات زمان صدور حکم فقط رضایت خداوند را در نظر گرفته و قطعاً بدنبال اصلاح و سالم شدن مددجویان هستند و به هدف اصلاح و امنیت جامعه و در پرتو قانون رای حبس شخصی را صادر می نماید و امیدواریم که آراء صادره موجبات رضایت خداوند متعال  و ائمه اطهار را فراهم کرده باشد

محمدی به مددجویان توصیه کرد: همه مددجویان خانواده هایی دارید که نیازمند حضورآنها  در محیط گرم خانواده هستند و شما بایستی در خانواده خویش هم حضور فیزیکی و هم حضور معنوی داشته باشید .

محمدی در ادامه خطاب به مددجویان یادآور شد: چنانچه حق الناسی به گردنتان است از هم اکنون به فکر رضایت باشید که امام حسین (ع) در شب عاشورا اجازه ندادند کسی که حق الناس به گردن دارد در لشکرشان بماند .

این مقام قضائی  ضمن مذمت مال حرام ،گفت: منشاء ایستادن دشمنان در مقابل امام حسین در روز عاشورا و نشنیدن سخنان ایشان ، خوردن لقمه حرام بود.

رئیس دادگستری شهرستان زرند تصریح کرد:حساب و کتاب در محضر الهی و روز محشر بسیار دقیق و سنگین بوده و دراین ایام بایستی با استمداد از حسین بن علی (ع) و توبه به درگاه الهی با خودمان عهد ببندیم که از انجام هر گونه کار خلاف خودداری و در راستای ایجاد جامعه ای سالم و عاری از هر گونه ناهنجاری تلاش نمائیم .

درادامه دیدار قضات دادگاه و داسرای شهرستان زرند ضمن استماع مشکلات محکومین و زندانیان تحت قرار ، جهت رفع مشکلات مددجویان دستورات مقتضی را صادر نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز