باند سرقت خودرو های پراید در کرمان شناسایی و متلاشی شد

۱۳۹۵/۰۷/۲۴ - ۰۹:۳۲:۲۵
کد خبر: ۴۶۸۹۴۰
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: باند سارقان خودرو های پراید در شهر کرمان بعد از دستگیری از سوی پلیس با کشف 6 فقره سرقت از کرمان و شهر های اطراف متلاشی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدلعلی روانبخش"در این خصوص اظهار  داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو پراید در سطح شهر کرمان و شهرهای اطراف پیگیری این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی کلانتری 14 موفق شدند با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی سه نفر از اعضای این باند که با یک دستگاه خودرو مسروقه در حال تردد بودند را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه آن ها را دستگیر کنند.

روانبخش بیان داشت: سارقان دستگیر شده که یکی از آن ها زن بود در بازجویی های ماموران پلیس به سرقت 6 دستگاه خودرو پراید در شهر کرمان اعتراف کردند.

وی گفت: ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعدادی ضبط، باند، وسایل منزل و مدارک هویتی مسروقه را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به سابقه دار بودن متهمان که به تازکی از زندان آزاد شده بودند، ابراز داشت: در این پرونده یک نفر مالخر نیز دستگیر و به همراه سارقان به منظور پیگیری پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی در پایان با اشاره به تقویت بخش‌های مختلف پلیس در راستا پیشگیری از سرقت و برخورد قاطع با سارقان بر لزوم رعایت نکات ایمنی و حفاظتی از سوی شهروندان تاکید کرد.

 

نظر شما