نمایشگاه دائمی « سنگ، کانی و فسیل» در محل موزه آگیرا راه اندازی شد

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۸:۵۵:۴۹
کد خبر: ۴۷۰۹۳۲
نمایشگاه دائمی « سنگ، کانی و فسیل» در محل موزه آگیرا راه اندازی شد
رئیس مرکز پژوهش های علمی و آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان از راه اندازی نمایشگاه دائمی « سنگ، کانی و فسیل» در محل موزه آگیرا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ آرمان شکوه سلجوقی با اعلام این خبر گفت: مجموعه ی بزرگ و ارزشمندی از انواع سنگ­ها، کانی ها و فسیل ها توسط همکار فرهنگی «سارا سلجوقی­ نژاد»  به مرکز

پژوهش­های علمی و آموزشی اهدا شده که در محل موزه آگیرا به صورت دائمی برای بازدید عموم نگهداری می شود.

وی  با بیان اینکه موزه آگیرا از چندین بخش تشکیل شده است، افزود: موزه اسناد تاریخی آموزش و پرورش استان کرمان (از سال 1273 تا کنون) و عکس ها و کتب قدیمی، نمایشگاه دائمی دستاوردهای پژوهشی و اختراعات و ابداعات دانش ­آموزان و معلمان، نمایشگاه سنگ، ماکت جغرافیای استان کرمان و نمایشگاه موجودات دریایی از مهمترین بخش های موزه آگیرا هستند.

شکوه سلجوقی در ادامه از تمامی فرهنگیان و دانش­ آموزان استان جهت بازدید از موزه آگیرا دعوت کرد و اظهار داشت :شماره تلفن 32238891-034 در ساعات اداری جهت رزرو و هماهنگی مدارس برای بازدید، آماده پاسخگویی است.

بر پایه این گزارش؛ نمایشگاه دائمی « سنگ، کانی و فسیل» با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان در محل موزه آگیرا راه اندازی شد.

 

نظر شما