معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان:

نقشه و برنامه جامع برای آموزش، زمینه ساز رشد و بالندگی است

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۸:۵۶:۰۴
کد خبر: ۴۷۰۹۳۳
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان ضمن بازدید از تعدادی از مدارس شهرستان رابر گفت: طرح، نقشه و برنامه جامع و مدون آموزشی، زمینه ساز رشد و بالندگی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زنگی آبادی در دبیرستان رضوان رابر اظهار داشت: لازم است تلاش نماییم در فضای حاضر با منابع موجود یک گام به جلو برداریم و در بُعد کیفیت بخشی در همه عرصه ها به ویژه آموزش با طرح و نقشه و برنامه جامع و مدون قله های رشد را بپیماییم .

وی افزود: رشد و ارتقای سطح علمی و آموزشی و رسیدن به کمال، از طریق مراقبت، ممارست و مداومت در آموزش، حاصل می شود و نگرش نیک، دیدگاه مطلوب به بار می آورد.

معاون آموزش متوسطه اداره کل، در بازدید از دبیرستان نمونه رضوان ضمن تبادل نظر با معلمان در جریان فعالیت های آموزشی این آموزشگاه قرار گرفت و رشد و پیشرفت آموزشی دبیرستان رضوان را مطلوب توصیف نمود و اظهار داشت: مدیر با انگیزه و هوشمند با همکاران پرکار و برنامه ریز، عامل اصلی موفقیت و تحقق اهداف آموزشی در سطوح علمی در این آموزشگاه بوده است و اقدامات برجسته و نوآوری های علمی مویّد این کلام است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل استان پس از اتمام بحث و گفتگو با مدیر و معلمان به اتفاق مدیر و معاون آموزش مدیریت آموزش و پرورش شهرستان رابر،  ضمن حضور در یکی از کلاس های کلاس درس این آموزشگاه، از علت، علاقه و انگیزه دانش اموزان در انتخاب رشته سوال نمود، که با پاسخ های زیبا و هوشمندانه دانش آموزان مواجه شد.

زنگی آبادی در پاسخ به دانش آموزان برای انتخاب رشته، به علاقه، استعداد و نیازهای جامعه و امکانات در اختیار، اشاره و تصریح نمود که سواد ما به میزان مهارت و استفاده از قوای عقلانی ما بستگی دارد.

اعضای کارگروه پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن بازدید از فعالیت کمیته های پروژه مهر95 در واحدهای اداری آموزش و پرورش و اقدامات انجام شده در مدارس شهرستان رابر در راستای این طرح ملی، اظهار خرسندی نمود و گزارش بازدید خود را به اطلاع مدیر آموزش و پرورش رابر رساند.

سلیمانی مدیر آموزش و پروش شهرستان رابر نیز با سپاسگزاری از زنگی آبادی و هیئت همراه بیان داشت که بازدیدهای شما و همکاران پرتلاشتان با نگرش خوب، موجب قوت قلب ما شد .

وی در پایان این دیدار، ضمن قدردانی مجدد از گروه آموزش متوسطه استان، گفت: آرزومندیم خداوند، همواره نعمت سلامتی و امنیت را برای شما و همکاران خوب ما در استان پهناور کرمان رقم زند و امید داریم با کمک پروردگار مهربان مجموعه آموزش و پروش در استان و شهرستانها به اهداف بلند خود دست یابند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز