مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

مشارکت والدین در فعالیت ها و برنامه های مدارس، نقش موثری در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی دارد

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۸:۵۹:۰۸
کد خبر: ۴۷۰۹۳۹
مشارکت والدین در فعالیت ها و برنامه های مدارس، نقش موثری در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی دارد
مدیر کل آموزش و پرورش استان در پیامی به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان، گفت: مشارکت والدین در فعالیت ها و برنامه های مدارس، نقش موثری در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در متن پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته پیوند اولیاء و مربیان آمده است:

باسمه تعالی

اگر بتوانیم خانه و مدرسه را از نظر تعلیم و تربیت به یکدیگر متصل کنیم . پیوندی مبارک انجام داده ایم. مقام معظم رهبری (مدظله العالی )

خانواده ، اصلی ترین خاستگاه فرد ، تاثیرگذارترین نهاد تربیتی در پرورش سرمایه های انسانی و ترسیم کننده افق روشن فردای جامعه ، مهمترین عامل بیان عقاید ، ارزش ها و نگرش ها ، انتقال تجربیات و ویژگی های فرهنگی و اجتماعی جامعه به نسل های آتی محسوب می شود. از این رو تقویت بنیان خانواده ، توانمند سازی والدین و بهره گیری هوشمندانه از فناوری نوین اطلاعات جهت  تسهیل  در تعامل ارزنده خانه و مدرسه برای همسوسازی اهداف و روش های تربیتی این دو نهاد ارزشمند در پیشبرد اهداف عالیه تعلیم و تربیت نقش بسزایی دارد. لذا انتظار می رود اولیای محترم ، مدارس را خانه دوم فرزندان خود دانسته و بیش از پیش خادمان عرصه تعلیم و تربیت را در پرورش گل های باطراوت زندگی همراهی نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن ماه محرم ، ماه حماسه ، شجاعت و رشادت و تبریک و تهنیت هفته پیوند اولیاو مربیان،  از جدیت ، همت و تلاش های در خور تحسین انجمن های اولیا و مربیان سراسر استان در افزایش اثربخشی و کارآیی نظام آموزشی در سال تحصیلی 95-94 تقدیر و تشکر نموده و امیدوارم در سال 96-95 در سایه این پیوند مبارک بستر مناسب ترویج سبک زندگی اسلامی ، تبیین فرهنگ عاشورایی ، تحقق راهبرد اصلی این اداره کل  " امید به پروردگار، صداقت در گفتار ، تعادل در رفتار" در راستای بالندگی و تربیت فرزندان و رشد و شکوفائی استعدادهای نهفته دانش آموزان بیش از پیش فراهم گردد.

محمد محسن بیگی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز