مدیر کل بهزیستی استان کرمان:

رویکرد اجتماعی پلیس باعث محبوبیت آن در بین مردم شده است

۱۳۹۵/۰۷/۲۸ - ۰۹:۲۲:۱۳
کد خبر: ۴۷۰۹۶۹
رویکرد اجتماعی پلیس باعث محبوبیت آن در بین مردم شده است
مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به اینکه پلیس ایران از سیره نبوی برای اقتدار و مهربانی الگو برداری می کند، گفت: رویکرد اجتماعی پلیس باعث محبوبیت آن در بین مردم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیر کل بهزیستی استان به همراه تعدادی از معاونانش با فرمانده انتظامی استان دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر "عباس صادق زاده" در این دیدار ضمن قدردانی از رویکرد اجتماعی پلیس گفت: این رویکرد موجب شده چهره پلیس یک چهره محبوب و مردمی باشد و مردم از آن تصویر زیبایی در ذهن خود داشته و پلیس را بعنوان مشاور و مددکار در کنار خود ببینند.

وی با اشاره به اینکه جامعه امروز درگیر یک سری آسیب ها است که این آسیب ها از نوع نگرش مردم نشات گرفته است افزود:اگر این آسیب ها دستخوش تغییراتی شود ممکن است به قانون شکنی و جرم تبدیل شود.

مدیر کل بهزیستی استان بیان کرد: شخصیتی مانند پلیس با استفاده از سیره نبوی که همان محکمی و اقتدار است باید به عرصه پیشگیری ورود پیدا کرده و اجازه ندهد نگرش های مردم به آسیب و قانون شکنی تبدیل شود و در این حوزه اقدامات بسیار مطلوبی از سوی پلیس انجام شده اما جای کار بسیار است.

فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همراهی مجموعه بهزیستی در اجرای ماموریت های پلیس از جمله طرح های مردم یاری از دکتر صادق زاده و همکارانشان تشکر کرد.

وی افزود: رویکرد اجتماعی و فرهنگی، مردم را به پلیس نزدیک کرده و باعث شده شهرنوان در حوزه تولید امنیت مشارکت بیشتری داشته باشند.

سردار بنی اسدی فر، اجرای رزمایش های مختلف پلیس بر اساس برنامه ریزی های انجام شده را هدفمند برشمرد و بیان کرد: یکی از اهداف پلیس، حضور در نقاط دور افتاده و محروم است و در کنار این حضور و اجرای طرح مردم یاری ، همراهی و همکاری سایر دستگاه ها را نیز در این ماموریت شاهد هستیم.

وی از همکاری بهزیستی، کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه های حمایتی در اجرای طرح مردم یاری قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان در پایان این دیدار برگزاری نشست های تخصصی در سطح کارشناسان معاونت اجتماعی و دفتر تحقیقات پلیس استان و سازمان بهزیستی برای بررسی توسعه زمینه های همکاری ، برای انعقاد تفاهم نامه بین پلیس و بهزیستی در حوزه پیشگیری را خواستار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز