فرمانده انتظامی جیرفت:

نقش مردم در ارتقای امنیت اجتماعی بسیار مهم است

۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۹:۰۳
کد خبر: ۴۷۱۵۶۷
فرمانده انتظامی جیرفت مشارکت مردم را ضامن بقای امنیت شهرستان عنوان کرد و گفت: نقش مردم در ارتقای امنیت اجتماعی بسیار بالاست که این مهم را باید مورد توجه قرار داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "ماشاالله ملائی" با حضور در جمع نمازگزاران مسجد ابوالفضل العباس این شهرستان بیان داشت: همراهی مردم با پلیس حرف اول را در تامین امنیت می زند و در واقع مردم در رأس امور و بازوی توانمند برای پلیس در تحقق امنیت پایدار می باشند .

وی تاکید کرد: نقش مردم در برقراری امنیت به خصوص در مورد مسائل انتظامی باعث ارتقاء احساس امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی و همچنین ارتقاء فرهنگ احترام به قانون خواهد شد.

سرهنگ ملائی تصریح کرد: با کمک و همکاری مردم و مسئولان می توان در حوزه امنیت گام های موثری برداشت و مشکلات و موانع موجود در این بخش را برطرف کرد.

وی بیان داشت: مهمترین سرمایه پلیس جلب اعتماد مردم بوده و پلیس با حرکت به سمت امنیت اجتماعی نیاز به نقش مردم در برنامه‌ریزی ها و ماموریت‌ها دارد و حفظ آرامش و امنیت جامعه از کارهای مهمی است که با ارتباط مستقیم مسئولان انتظامی با شهروندان تکامل می یابد.

فرمانده انتظامی جیرفت گفت: کارکنان این فرماندهی تلاش می کنند امنیت و آرامش را به مردم ارمغان آورند و به شدت با هنجارشکنان و مخلان امنیت برخورد خواهند کرد.

وی در پایان با اشاره به رویکرد پاسخگویی پلیس و آمادگی در بهره مندی از توان و قابلیت های اجتماعی سازنده در امنیت اجتماعی از آنان درخواست کرد همواره با پلیس تعامل سازنده داشته باشند و آنرا در این راستا یاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز