روزشمار هفته پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش استان کرمان اعلام شد

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۳:۲۳:۴۳
کد خبر: ۴۷۲۳۳۴
روزشمار هفته پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش استان کرمان اعلام شد
رئیس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان روزشمار هفته پدافند غیر عامل در آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی حسینی نژاد در این خصوص گفت: هفته پدافند غیرعامل در سال تحصیلی ۹6-۹5 با شعار«مصون سازی و پایداری کشور با اقدام و عمل به پدافند غیر عامل» از روز یکشنبه دوم آبان ماه آغاز و تا شنبه هشتم آبان ماه ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: اولین روز هفته پدافند غیرعامل با عنوان «اقتدار ملی خود باوری و جهاد علمی» نامگذاری شده است.

حسینی نژاد به نام گذاری سوم  آبان ماه، روز دوم هفته پدافند غیرعامل با عنوان «مصون سازی سرمایه ها و زیر ساخت های ملی»  اشاره کرد و گفت: سومین روز از هفته پدافند غیرعامل به نام« مصون سازی کشور با عمل انقلابی، جهاد کبیر و مقابله با نفوذ دشمن»  نامگذاری شده است.

حسینی نژاد از نام گذاری پنجم  آبانماه، چهارمین روز از هفته پدافند غیرعامل با عنوان «توانمند سازی جامعه با اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی» خبر داد.

رییس اداره حراست آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: « دفاع جامع، ارتقاء آمادگی با جامعه سالم در مقابل تهدیدات نوین» برای پنجمین روز از هفته پدافند غیرعامل در نظر گرفته شده است.

علی حسینی نژاد گفت: ششمین روز از هفته پدافند غیرعامل با عنوان « استاندارسازی، مقاوم سازی زیر ساخت ها و سرمایه های ملی» نام گذاری شده است.

وی  یاد آور شد: هشتم آبان ماه؛ آخرین روز از هفته پدافند غیرعامل با عنوان « مصون سازی کشور با مدیریت جهادی و بسیج مردمی» مورد توجه قرار گرفته است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز