استاندار کرمان خواستار شد:

ورود مردم به اقتصاد با توسعه صندوق های خرد روستایی

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۰۶:۵۱
کد خبر: ۴۷۲۹۷۹
ورود مردم به اقتصاد با توسعه صندوق های خرد روستایی
استاندار کرمان گفت: صندوق های خرد روستایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان کرمان تشکیل شده و با توسعه این صندوق ها اعتماد مردم به اقتصاد برمی گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی منطقه هشت با محوریت بخش شهداد در روستای ملک آباد افزود: صندوق های خرد روستایی کمک موثری در مسیر توسعه و آبادانی هستند.

وی با اشاره به تقسیم استان کرمان به هشت منطقه اقتصادی و ورود شرکت های اقتصادی توانمند برای توسعه مناطق، عنوان کرد: اگر مردم احساس مسئولیت و تعلق کنند، توسعه و آبادانی در منطقه رخ داده و اهداف اقتصاد مقاومتی محقق می شود.

نماینده عالی دولت در استان کرمان تاکید کرد: مدیران دولتی صد درصد پای کار و همراه با مدیران معین مناطق اقتصادی و بخش خصوصی هستند تا روند توسعه استان به خوبی پیش رود.

وی به ایجاد خانه های بوم گردی ، ثبت کویر و ثبت کلوت های شهداد اشاره و تصریح کرد: آینده شهداد یک آینده درخشان است و این منطقه به قطب کشاورزی وگردشگری با راندمان بالا تبدیل می شود.

رزم حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منطقه شهداد علاوه بر ثروت های خدادادی موجود، امام جمعه ای آبادگر دارد که براساس سنت امام علی (ع) کار می کند و نقش تعیین کننده ای در آبادانی منطقه دارد.

نظر شما