مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در کرمان:

استان کرمان از استان های برتر صندوق کارآفرینی امید است

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۶:۱۱:۵۲
کد خبر: ۴۷۲۹۸۹
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در کرمان نیز با اشاره به اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی این صندوق در روستاها گفت: استان کرمان یکی از 7 استان برتر صندوق کارآفرینی امید است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حکیم نیا افزود: امروز در دنیا ثابت شده است که مسیر پیشرفت و شکوفایی از راه کسب و کار خرد و.کوچک بوده و خواستگاه این کسب و کار در روستاهاست.

وی استفاده از ظرفیت و پتانسیل اقتصاده بومی مناطق را در روستا بسیار دانست و خاطر نشان کرد:  توانایی و ظرفیت مردم در روستاها به همت و ارائه تسهیلات این صندوق به ثمر خواهد رسید.

در ادامه مشاور مدیر عامل و مسؤول اعتبارات صندوق کارآفرینی امید به نمایندگی مدیر عامل ضمن قرائت پیام وی برای مردم منطقه شهداد،گفت: صندوق کارآفرینی امید عزم جزمی برای تامین منابع مالی خرد و کوچک در کشور بسته و قصد دارد به مناسبت روز ملی روستا،  از همه کسانی که برای احداث و راه اندازی این صندوق ها تلاش می کنند تقدیر نماید.

فرجی افزود: تلاش همه ما بر این است که ایران را آبادتر از آنچه تحویل گرفتیم به نسل بعد تحویل دهیم.

وی با اشاره به میزان تسهیلات پرداخت شده از اول سال جاری، گفت: 1576 فقره تسهیلات بالغ بر 210 میلیارد ریال در قالب این صندوق و به منظور کسب و کار های خرد روستایی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: 57 صندوق خرد و محلی تا کنون تاسیس شده و 48 واحد بومی گردی در استان کرمان ایجاد شده است.

در پایان این مراسم از چند تن از اهالی روستاهلی شفیع آباد، زیارتگاه و امیر آباد که در طرح بونی گردی فعال بوده پ موفق به کارآفرینی شده است، تقدیر شد.

 

نظر شما