مدیر مرکز نوآوری استان کرمان:

نوآوردگاه کارزار کسب و کار ایرانی در کرمان برگزار می‌شود

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۶:۲۵:۵۶
کد خبر: ۴۷۳۵۲۱
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه استفاده کامیون‌داران از پارکینگ نخستین گام آرامش شهری است، گفت: طرح کامیون ممنوع توسط پلیس در راستای رفاه و آرامش مردم اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ محمدرضا ایران‌نژاد در جلسه هماهنگی با پارکینگ‌داران در جمع مسئولان پارکینگ‌های شهرستان سیرجان اظهار داشت: اجرای طرح کامیون ممنوع توسط پلیس در راستای رفاه و آرامش شهروندان بوده که انجام اقدامات فرهنگی در این زمینه موثر است.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان نهادینه‌ کردن فرهنگ را نخستین گام افزایش استفاده کامیون‌داران از پارکینگ‌های سطح شهرستان دانست و افزود: آموزش به کامیون‌داران و اطلاع‌رسانی در مورد مزایای استفاده از پارکینگ و عواقب عدم استفاده از پارکینگ از طریق اطلاع‌رسانی و تبلیغات شهری در این زمینه موثر است.

وی با بیان اینکه استفاده کامیون‌داران از پارکینگ باعث کاهش ترافیک،کاهش تصادفات شهری، افزایش رفاه و آرامش شهروندان و دوام زیرساخت‌های عمرانی شهری می‌شود، خاطرنشان کرد: عدم وجود پارک کامیون در سطح شهر در همسو شدن پلیس با افکار و خواسته‌های مردم بوده که از نقاط تقویت اجرای مجدد طرح ورود ممنوع کامیون در تمام نقاط شهری است.

ایران‌نژاد با اشاره به اینکه طرح ورود کامیون ممنوع در تمام نقاط شهری، حاشیه و حتی مساکن مهر که در محدوده نجف‌شهر اجرا می‌شود، گفت: تعداد 6 پارکینگ در نقاط ورودی شهر برای پارک و نگهداری از کامیون‌ها در پنج ورودی شهر ایجاد شده‌ است.

وی از پارکینگ‌داران خواست تا اقدامات رفاهی و خدماتی پارکینگ‌ها را برای رفاه حال رانندگان افزایش دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز