امام جمعه سیرجان:

ارتقای بینش عقیدتی و سیاسی دانش آموزان، فلسفه تشکیل بسیج دانش آموزی است

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۴:۵۹:۱۹
کد خبر: ۴۷۶۶۸۵
ارتقای بینش عقیدتی و سیاسی دانش آموزان، فلسفه تشکیل بسیج دانش آموزی است
امام جمعه سیرجان در دیداری که با دانش آموزان سازمان بسیج دانش آموزی داشت، گفت: ارتقای بینش عقیدتی و سیاسی دانش آموزان، فلسفه به وجود آمدن بسیج دانش آموزی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام حسینی در این دیدار گفت: وظیفه بسیج، زنده نگه داشتن یاد و خاطره الگوهای بسیجی و راستین از ابتدای تاریخ اسلام تاکنون است، بسیجیان و الگوهایی که از زمان پیغمبر اسلام (ص) به عنوان انصار و مهاجرین در کنار او بودند تا بسیجیان که در زمان پیروزی انقلاب همراه امام (ره) بودند.

وی ادامه داد: حفظ نظام جمهوری اسلامی یکی از مهمترین وظایفی است که به عهده بسیجیان است.

حجت الاسلام حسینی تاکید نمود: دشمن در صدد است تا آینده سازان کشور را از نظر فکری منحرف کند ولی به سبب فعالیتی که همین بسیجی ها در جامعه دارند الحمدالله تا کنون موفق به این کار نشده اند.

امام جمعه سیرجان ادامه داد: شما دانش آموزان بسیجی با الهام گرفتن و الگو قرار دادن شهدا باید در راه امام و شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری تلاش کنید و برای هرگونه مقابله با انواع تهاجم دشمن آماده باشید و اجازه هیچ گونه اقدامی را به دشمن ندهید .

حجت الاسلام حسینی در پایان افزود: اگر امروز دشمنان جرات حمله کردن به ایران را ندارند ناشی از روحیه بسیجی و شهادت طلبی است که امروز در فضای جامعه اسلامی حاکم است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز