رئیس دادگستری شهرستان منوجان:

منوجان فاقد جرائم خشن است

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۲۶:۵۸
کد خبر: ۴۸۰۰۱۱
منوجان فاقد جرائم خشن است
رئیس دادگستری شهرستان منوجان گفت: امنیت در این شهرستان در سطح مطلوب قرار دارد و طی هشت ماه ابتدای سال جاری شاهد هیچگونه جرائم خشن نبوده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین شکوهی‌نسب اعتیاد را یکی از جرائم صدرنشین شهرستان خواند و افزود: یکی از مسائلی که بنیان و ریشه خانواده را می سوزاند اعتیاد است که در این زمینه تا کنون  اقدامات زیادی انجام صورت گرفته است.

وی  با تاکید بر اهمیت تحکیم بنیان خانواده، اظهار داشت: مراجعه به دستگاه قضائی به علت مشکلات جزئی، با لجبازی تبدیل به مشکلات بزرگتری می‌شود.

وی با اشاره به وجود ازدواج های بدون ثبت در این شهرستان ابراز داشت: در 8ماه سال جاری  بیش از 40 مورد ازدواج بدون ثبت داشته‌ایم که مشکلاتی برای خانواده‌ها به‌وجود آورده است.

رئیس دادگستری شهرستان منوجان اظهار کرد: ایراد ضرب و جرح نوعا بر اثر اختلافات  خانوادگی و اختلافات ملکی بالاترین جرم از 10 جرم اول شهرستان است.

حسین شکوهی نسب با بیان اینکه  عمدتا علل ضرب و جرح به خاطر اختلافات ملکی و اختلاف‌های خانودگی می باشد،افزود:علل ضرب و جرح  باید بررسی و ریشه‌یابی  گردد و اقدامات لازم جهت جلوگیری و کاهش آن صورت گیرد.

وی با بیان اینکه  خوشبختانه شاهدجرائم خشن در شهرستان منوجان نیستیم،تاکید کرد: باید از همه ظرفیت‌ها برای کاهش این نوع جرائم در شهرستان استفاده شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز