رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد:

پیشگیری رشد مدار، کارآمدترین شیوه پیشگیری از وقوع جرم

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۱۱:۳۳:۲۲
کد خبر: ۴۸۰۰۲۲
پیشگیری رشد مدار، کارآمدترین شیوه پیشگیری از وقوع جرم
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: پیشگیری های رشد مدار از بهترین وکارآمد ترین شیوه های پیشگیری از وقوع جرم است

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یدالله موحد در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان افزود: در راستای پیشگیری های رشد مدار، فرد باید بر اساس برنامه های پیشگیرانه رشد یابد و وضعیت وی به صورت مرتب رصد شود تا از ناهنجاری های بعدی جلوگیری شود.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان با بیان اینکه بایستی فرهنگ و ادبیات پیشگیری از وقوع جرم در جامعه باید گسترش یابد ،خاطرنشان ساخت: سازمان ها باید فرهنگ و ادبیات پیشگیری از آسیب های اجتماعی را جدی تر از گذشته در برنامه های خود ببینند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: تجربه نشان داده اگر پیشگیری رشد مدار را با دقت و حساسیت بیشتری دنبال کنیم، بسیاری از ناهنجاری های امروز جامعه از بین می رود و امیدواریم آموزش و پرورش با کیفیت بهتر این برنامه ها را دنبال کند.

این مقام ارشد قضائی استان کرمان افزود:با همکاری آموزش و پرورش می توان دانش آموزان در معرض خطر و آسیب را شناسایی کرده و آموزش های لازم به آنها ارائه کرد و در مواردی که نیاز باشد با همکاری بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی اقدامات تکمیلی انجام شود.

موحد تصریح کرد: شناسایی و مراقبت از محیط پیرامونی دانش آموزان از مواردی است که در پیشگیری از وقوع جرم تاثیر به سزایی خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: صدا و سیما باید مقدورات خود برای همراهی و همکاری با معاونت پیشگیری از وقع جرم دادگستری را مطرح کند تا بتوان مصوبات کاربردی داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز