بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور از بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری در حال احداث سیرجان

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۳:۵۹:۵۸
کد خبر: ۴۸۲۵۷۰
بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور از بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری در حال احداث سیرجان
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در ابتدای بازدید خود از پروژه های گردشگری و صنایع دستی شهرستان سیرجان، از بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری در حال احداث این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ "محمود وفایی" مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در این بازدید با اشاره به اینکه شهرستان سیرجان در چهار راه صنعتی و اقتصادی کشور قرار گرفته است، افزود: این شهرستان نیازمند داشتن یک مجموعه بزرگ تفریحی و گردشگری بود که خوشبختانه توسط گروه مالی گردشگری در حال احداث می باشد.

وی با بیان اینکه بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری سیرجان در زمینی به مساحت 27 هزار متر مربع احداث خواهد شد، اظهار داشت: این مجموعه با زیربنای 62 هزار متر مربع شامل هتل 4 ستاره در 12 طبقه ، سالن همایش و تالار چند منظوره، مرکز خرید، سالن ورزشی، هایپر مارکت، پارکینگ های مجهز به سیستم اتوماسیون و مکان یابی می باشد.

وفایی با اشاره به اینکه کلنگ اغاز عملیات احداث بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری سیرجان در اواخر سال 94 به زمین زده شد، افزود: خوشبختانه تا کنون این پروژه با حمایت های گروه مالی گردشگری بیش از 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه هتل بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری سیرجان دارای 12 طبقه،82 اتاق دو نفره، 20 اتاق تک نفره، 16 سوئیت، اتاق ویژه معلولان، رستوران و کافی شاپ، سالن های همایش و نمایشگاه است، تصریح کرد: در این مجموعه چندین سالن ورزشی، استخر، سونا، جکوزی، بولینگ و بیلیارد طراحی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با بیان اینکه برای برگزاری مراسم و همایش های مختلف تالارهایی با ظرفیت 800 نفر در نظر گرفته شده است، بیان داشت: در مرکز خرید این مجموعه تفریحی و گردشگری مغازه های خرده فروشی، رستوران ، استودیو عکاسی و فضاهای برای کسب و کار دیده شده است.

وی با تقدیر از شرکت توسعه مجتمعهای خدماتی و رفاهی پارس زیگورات مجری احداث بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری شهرستان سیرجان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه پیشرفت فیزیکی بالای 20 درصد نشان از تلاش شبانه روزی مدیریت و کارکنان این شرکت دارد که توانسته اند به وعده های خود در کمترین زمان ممکن جامه عمل بپوشانند.

 

 

 

نظر شما