معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان:

تجمیع درآمد های اختصاصی یکی از راه‌های کاهش مشکلات مالی آموزش و پرورش است

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۳:۴۴:۵۱
کد خبر: ۴۸۳۸۳۱
تجمیع درآمد های اختصاصی یکی از راه‌های کاهش مشکلات مالی آموزش و پرورش است
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تجمیع درآمد های اختصاصی یکی از راههای کاهش مشکلات مالی آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین میرزایی در گردهمایی کارشناسان حقوقی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه اجرایی دولت است و مدیریت منابع مالی آن نیز با سایر دستگاه های دولتی متفاوت است.

وی اظهار کرد: بودجه آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید از 9.2 درصد در سال 92  به 11.7 درصد رسیده و امیدواریم در سال 96 بودجه آموزش و پرورش به 13.5 درصد افزایش یابد.

میرزایی با بیان اینکه بودجه آموزش و پرورش با توجه به محدودیت منابع مالی دولت ها متفاوت بوده است گفت: تجمیع در آمد های اختصاصی مهمترین راه برون رفت آموزش و پرورش از مشکلات مالی است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان به شرایط اقلیمی و فرهنگی متفاوت استان اشاره کرد و گفت: مدیریت منابع با توجه به این شرایط در استان سخت است و  در بعضی از نقاط استان که مشارکت اولیاء در فعالیت ها و برنامه های آموزش و پرورش کم است با مشکل مواجه هستیم.

حسین میرزایی به تشکیل  کارگروه ساماندهی اراضی و املاک آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: ثبت املاک در سامانه اراضی و املاک، ساماندهی املاک وقفی، ساماندهی املاک مخروبه و ساماندهی املاک دارای کاربری آموزشی را از مهمترین اهداف تشکیل این کارگروه دانست.

بر پایه این گزارش: گردهمایی کارشناسان ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان در راستای ساماندهی اراضی و املاک آموزش و پرورش با حضور مدیران کل ثبت اسناد و املاک، بنیاد مسکن مسکن انقلاب اسلامی و آموزش و پرورش استان کرمان در میهمانسرای فرهنگیان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز