افتتاح پروژه های برق رسانی و رفع افت ولتاژ ۱۲ روستا در ریگان

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۲:۳۷:۵۹
کد خبر: ۴۸۴۳۱۱

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ آیین گشایش پروژه های برق رسانی و رفع افت ولتاژ در آبان ماه سال جاری و باحضور نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان ریگان انجام شد.

در این مراسم حسین کرامتی پور، مدیر برق شهرستان ریگان سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: با افتتاح این طرح ۱۲روستا شامل ۳۴۰ خانوار با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال از نعمت برق بهره مند شدند.

کرامتی پور در ادامه سخنانش به اهمیت محاسبات در پروژه ها اشاره کرد و گفت: تمامی این پروژه ها مبتنی بر انجام محاسبات فنی و عملی لازم توسط نیروهای جوان شرکت انجام شده است و امیدواریم  با نوآوری های نیروی جوان بتوانیم همواره خدمات شایسته ای را برای مردم انجام دهیم.

وی همچنین به مدیریت مصرف برق اشاره و تصریح کرد: از مردم این روستاهامی خواهیم که استفاده صحیحی از برق داشته باشند و در ساعات پیک از لوازم پر مصرف برقی استفاده نکنند.

نیکزادی، نماینده مردم شهرستان های بم ،فهرج، نرماشیر و ریگان نیز یکی دیگر از سخنرانان این مراسم بود که در حاشیه این مراسم سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: همه ی ما باید تلاش کنیم تا وحدت و همدلی در مردم تقویت شود و بهترین راه برای رسیدن به این هدف ارائه خدمات مطلوب و پیگیری دلسوزانه مسئولان است.

 

نظر شما
پرونده ویژه