رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان خبر داد:

اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی پوشاک

۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۹:۱۱
کد خبر: ۴۸۴۷۷۷
اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی پوشاک
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان از اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی پوشاک خبرداد و گفت: با تولید و عرضه کنندگان پوشاک نامتعارف برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "فلسفی"  درباره تولید و عرضه پوشاک نامتعارف اعم از زنانه و مردانه در برخی از فروشگاه ها اظهارداشت: برابر قانون، لباس هایی که دارای علایم مشخصه گروه های ضد اسلام یا انقلاب هستند در صورت تولید، توزیع، فروش و استفاده در ملاء عام جرم شناخته شده و مجازاتی را برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به موضع قانون در این رابطه، افزود: قانون مجازات تعطیلی محل کسب برای فروشنده از مدت سه ماه تا شش ماه و جریمه نقدی بین 500 هزار تا یک میلیون ریال و همچنین برای وارد و یا تولید کنندگان پوشاک های نامتعارف مجازات هایی در نظر گرفته است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی خاطر نشان کرد: به استناد این قانون، ضوابط و مقرراتی برای واحدهای صنفی تولید و عرضه کننده پوشاک اتخاذ و مصادیق آن به اتحادیه های پوشاک اعلام شده است.

سرهنگ فلسفی گفت: پس از ابلاغ ممنوعیت های مربوطه از سوی اتحادیه به واحدهای صنفی، نظارت اولیه از سوی بازرسان انجام و در صورت مشاهده تولید و عرضه پوشاک نامتعارف، تذکرات لازم به واحدهای صنفی ارائه می شود و در صورت تکرار تخلف مراتب به پلیس اعلام و برخوردهای لازم صورت می گیرد.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: طرح نظارت بر فعالان پوشاک از برنامه های مستمر پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی بوده و پلیس با جدیت این طرح را دنبال خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز