دادستان کرمان:

مسئولیت اجتماعی مقدم بر مسئولیت قانونی است

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۷:۲۴
کد خبر: ۴۸۵۲۴۳
مسئولیت اجتماعی مقدم بر مسئولیت قانونی است
دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان گفت: اگر می خواهیم کرمان را در قالب یک کلان شهر ببینیم باید پیرامون مسئولیت های اجتماعی دقت نظر بیشتری داشته باشیم .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دادخدا سالاری در حاشیه بازدید از پروژه های شهری شهرداری کرمان بیان داشت: مرکز بزرگترین استان کشور استحقاق توسعه متوازن همراه با سایر کلان شهرهای کشور را داشته و این محقق نمی شود مگر با همت شهروندان کرمانی.

وی از اقدامات شهرداری کرمان قدردانی و افزود : علیرغم فراوانی و گستردگی پروژه های و بار مالی سنگین ناشی از اجرای آنها طرح ها مطابق برنامه زمانبندی و بعضاً پیشتر از موعد مقرر در حال پیشرفت هستند.

 وی خاطر نشان کرد: شهرداری کرمان امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مشارکت شهروندان در ایفاء مسئولیت های اجتماعیشان دارد .

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: اگر قرار است در سفر به استانهای مختلف کشور افسوس عقب ماندگی شهرمان را نخوریم باید مانند شهروندانی متعهد نسبت به پرداخت عوارض و حقوق شهرداری که مصروف امور شهری می شوند نگاه مثبت تری داشته باشیم .

وی همچنین بیان داشت : به عنوان مدعی العموم بر روند فعالیت های عمرانی و اجرائی شهرداری در راستای احقاق حقوق عمومی، نظارت لازم را معمول خواهیم داشت .

شایان ذکر است در این بازدید که از ساعات اولیه صبح آغاز شد روند اجرای تقاطع های غیر هم سطح میدان آزادی و چهارراه ولیعصر(عج) و احیا و بازسازی حمام و بقعه خواجه اتابک و برنامه های در حال اجرای شهرداری برای کاهش بار ترافیکی بلوار جمهوری اسلامی در راستای سهولت تردد شهری و آسایش عمومی مردم ،  از نزدیک بررسی و میزان پیشرفت فیزیکی طرح ها مورد مداقه قرار گرفت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز