کشف ۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۲:۵۶:۴۴
کد خبر: ۴۸۶۷۸۳
کشف ۳۵ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمان
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف 35 میلیارد ریال کالای قاچاق در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مدت 72 ساعت خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "یدالله حسن پور " در این خصوص گفت : پدیده شوم قاچاق کالا یکی از عوامل ضربه به اقتصاد کشور و تولید ملی است و پلیس کرمان ضمن کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با قاطعیت با افرادی که بخواهند با وارد کردن کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه بزنند برخورد خواهند کرد .

وی بیان کرد : با اقدامات شبانه روزی پلیس در این طرح که در مدت سه روز اجرا شد، 32 قلم انواع کالای قاچاق به ارزش  35 میلیارد و 14 میلیون ریال کشف شد .

حسن پور افزود : از مهمترین این کشفیات می توان به کشف یک کانتینر پوشاک ، انواع لوازم آرایشی و بهداشتی ، گوشی تلفن همراه ، دارو ، مرکبات ، برنج و..... اشاره کرد .

وی ادامه داد: در اجرای این طرح 54 دستگاه خودرو که برای حمل کالای قاچاق استفاده می شد توقیف و 135 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند .

رئیس پلیس آگاهی در پایان خاطر نشان کرد : برخورد با قاچاقچیان کالا در اولویت کاری نیروی انتظامی است و پلیس از مردم می خواهد ، هرگونه اطلاع از فعالیت قاچاقچیان کالا را جهت اقدام سریع و ضربتی نیروی انتظامی به مرکز فوریت های پلیسی 110 گزارش کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز