رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

تعامل مجموعه قضایی و فعالان اقتصادی به توسعه استان کمک می‌کند

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۲۹:۰۸
کد خبر: ۴۸۶۸۴۸
تعامل مجموعه قضایی و فعالان اقتصادی به توسعه استان کمک می‌کند
رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: تعامل مجموعه قضایی استان با اتاق و فعالان اقتصادی به تسهیل امور سرمایه گذاری، رونق تولید، بهبود محیط کسب و کار و در نهایت به توسعه استان کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمهدی طبیب‌زاده در نشستی با حضور رئیس کل دادگستری، مدیرکل بازرسی و دادستان کرمان، اعضای هیات نمایندگان اتاق کرمان و روسای اتاق های اصناف و تعاون استان افزود: بی شک، فعال بودن بخش خصوصی، رونق داشتن تولید و بهبود اوضاع اقتصادی، کاهش آسیب‌های اجتماعی و مراجعه کنندگان به دستگاه‌های قضایی را به دنبال خواهد داشت که در این راستا تعامل بین دو مجموعه به ویژه در شرایطی که بنگاه‌های اقتصادی در رکود سخت و تحریم های ظالمانه به سر می برند و به همین دلیل مشکلاتی برای آنها به وجود آمده، ضروری به نظر می رسد.

وی ادامه داد: در وضعیت اقتصادی کنونی کشور، برخی سازمان‌ها در راستای ایفای نقش قانونی خود، اصرار بر وصول مطالبات از واحدها در این برهه را دارند که همین مسئله مشکلاتی را به وجود آورده است. طبیب‌زاده خاطرنشان کرد: اتاق کرمان از فعالیت های اقتصادی سالم، رسمی و قانونی حمایت و دفاع می کند که  در این نشست نیز به حمایت جدی مجموعه قضایی استان از فعالان اقتصادی امیدوار شدیم. در ادامه این نشست روسای کمیسیون های صنعت و معدن، بیمه، بانک و امور مالیاتی اتاق کرمان، دبیر انجمن پسته ایران، دبیر انجمن خرمای ایران، مسئول دبیرخانه اتاق‌های سه گانه و مدیر ارزیابی عملکرد اتاق کرمان به ارائه مسائل و مشکلات قضایی حوزه فعالیت خود پرداختند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز