مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان خبر داد:

حضور گروه خبری شبکه CCTV چین در کرمان

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۳:۳۹:۱۴
کد خبر: ۴۸۶۸۶۶
حضور گروه خبری شبکه CCTV چین در کرمان
مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: گروه خبری تلویزیون CCTV کشور چین به منظور تهیه عکس،گزارش و فیلم از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری به استان کرمان سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ "محمود وفایی" در این خصوص افزود: این گروه خبری از تاریخ 2 الی 15 آذرماه جاری از اثار تاریخی و جاذبه های گردشگری استانهای خوزستان، اصفهان، یزد، کرمان، فارس و گیلان عکس، گزارش و فیلم تهیه می کنند.

وی با بیان اینکه گروه خبری تلویزیون CCTV کشور چین بیش از ده نفر هستند، تاکید کرد: این گروه پس از ورود به کرمان عازم شهر بم می شوند تا از ارگ تاریخی این شهر و سایر جاذبه های گردشگری و اقتصادی شهرستان بم گزارش تهیه کنند.

وفایی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعدادی از شبکه های تلویزیونی کشورهای مختلف جهان درخواست صدور مجوز جهت تهیه فیلم و گزارش از جاذبه های تاریخی و گردشگری استان کرمان را دارند، بیان داشت: با توجه به اینکه استان کرمان دارای بیشترین آثار طبیعی و تاریخی دارای ثبت جهانی در کشور است و معرفی و شناساندن این آثار از الویتهای این اداره کل می باشد بنابراین همکاری با شبکه های تلویزیونی داخل و خارج از کشور به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور هر چه بیشتر شبکه های تلویزیونی ایرانی و خارجی در استان کرمان می تواند به جذب گردشگران کمک کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز