با حضور استاندار کرمان؛

بازگشایی محور خیابان استقلال به میدان آزادی صورت گرفت

۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۱۰:۲۷:۳۰
کد خبر: ۴۸۷۷۲۴
بازگشایی محور خیابان استقلال به میدان آزادی صورت گرفت
همزمان با بازدید استاندار کرمان از پروژه های شهری، محور خیابان استقلال به میدان آزادی کرمان بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی به اتفاق جمعی از مسئولین اجرایی استان ضمن بازدید از پروژه های شهری کرمان از جمله پروژه میدان آزادی، پروژه میدان شهدا(مشتاقیه) و پروژه بام کرمان، محور خیابان استقلال به میدان آزادی را بازگشایی نمود.

مدیر پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در کرمان در حاشیه بازگشایی این محور از پیشرفت فیزیکی 60 درصدی پروژه زیرگذر میدان آزادی خبر داد و گفت: در صورتی که شهرداری و شورای شهر کرمان به قول خود عمل کند، کل این پروژه طی 2 ماه آماده بهره برداری است.

موسی نجفی با اشاره به اینکه در محور خیابان استقلال عملیات بتن ریزی کف انجام شده و ساخت دیواره ها نیز در دست انجام است، افزود: نیروهای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به صورت سه شیفت کاری مشغول به فعالیت هستند و در مسیر خیابان بهمنیار نیز عملیات عمرانی به صورت همزمان در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار و شهردار کرمان، مشاور استاندار کرمان در امور سانه و روابط عمومی، مدیرکل فرودگاه های استان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و جمعی از مسئولین اجرایی استاندار کرمان را در این بازدید همراهی نمودند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز