نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس شورای اسلامی:

همه دستگاه ها باید آموزش و پرورش را در توسعه فرهنگی کمک کنند

۱۳۹۵/۰۹/۱۲ - ۰۸:۴۱:۲۷
کد خبر: ۴۸۸۲۵۲
نماینده مردم شهرستان شهربابک در مجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با کارکنان مدیریت آموزش و پرورش گفت: همه شرکت ها، نهادها و ادارات باید آموزش و پرورش را در توسعه فرهنگی کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی اسدی با اشاره به پیگیری های انجام شده در مجلس شورای اسلامی در راستای بهبود وضعیت رفاهی فرهنگیان گفت: تمام سعی و توان من وهمکاران فرهنگی که در مجلس هستیم بر این موضوع است که معلمان و فرهنگیان از وضعیت معیشتی خوبی برخوردار شوند تا بتوانند امر مهم تعلیم و تربیت را به نحوه شایسته ای انجام دهند و در همین رابطه پیگیر تامین هزینه های درمانی از طریق بیمه طلایی و تکمیلی هستیم.

اسدی در پایان با اشاره به فعالیت های موثری که آموزش و پرورش شهرستان شهربابک در بخش اقتصاد مقاومتی انجام داده است، گفت: آموزش و پرورش می تواند در بخش فیروزه از طریق هنرستان ها وارد شود و سنگ فیروزه در اختیار کارگاه ها و دانش آموزان قرار داده می شود تا در درآمد زایی به آموزش و پرورش کمک شود.

بخشوده مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهربابک نیز در ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به نماینده و ابراز خوشحالی از این که نماینده مردم خود یک فرهنگی است و اشراف کامل به مسائل آموزش و پرورش دارد، گزارش کاملی از عملکرد و برنامه های مدارس و آموزش و پرورش ارائه کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز