معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

نمایشگاه اسناد تاریخی آموزش و پرورش استان کرمان در سازمان اسناد ملی کشور برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۹/۱۸ - ۱۷:۲۹:۰۶
کد خبر: ۴۹۱۱۰۸
نمایشگاه اسناد تاریخی آموزش و پرورش استان کرمان در سازمان اسناد ملی کشور برگزار می شود
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نمایشگاه اسناد تاریخی آموزش و پرورش استان کرمان«بیست و چهارم آذر ماه جاری» در سازمان اسناد ملی کشور راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمید رضا دعاگویی تقویت حس هویت ملی، مذهبی و فرهنگی افراد جامعه، تاثیر گذاری و تشویق فرهنگ دوستان به ویژه فرهنگیان، دبیران، اساتید دانشگاهی و مورخان  در جهت جمع آوری اسناد آموزش و پرورش به منظور تدوین تاریخ جامع آموزش و پرورش کشور را از مهمترین اهداف راه اندازی این نمایشگاه دانست.

وی افزود: این نمایشگاه توسط سازمان اسناد ملی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و انجمن ایرانی تاریخ در بیست چهارم آذرماه جاری به مدت یک هفته راه اندازی می شود.

دعاگویی تصریح کرد: در مراسم افتتاح این نمایشگاه 14 هزار برگ سند آموزش و پرورش استان کرمان به سازمان اسناد ملی جهت حفظ و نگهداری از آفات( ضد عفونی، اسید زدایی و مرمت )تا زمانی که سازمان اسناد کرمان زمینه و موقعیت نگهداری این اسناد را فراهم می کند اهدا می شود.

وی افزود: رونمایی از کتاب« فروغ آگیرا» و تقدیر از پیشکسوتان و فرهنگیان فرهیخته استان کرمان را از دیگر برنامه های مراسم افتتاح این نمایشگاه هستند.

دعاگویی گفت: بر اساس انعقاد تفاهم نامه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و مدیریت موزه دارالفنون غرفه ویژه ای برای نگهداری اسناد آموزش و پرورش استان در این موزه در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز