با توجه به اقدامات چشم‌گیر اخیر شرکت جهاد نصر سیرجان؛

تقدیر فرماندار ویژه سیرجان از اقدامات فرهنگی اجتماعی شرکت جهاد نصر سیرجان

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۰۴:۰۸
کد خبر: ۴۹۳۹۹۶
تقدیر فرماندار ویژه سیرجان از اقدامات فرهنگی اجتماعی شرکت جهاد نصر سیرجان
فرماندار ویژه سیرجان از اقدامات فرهنگی اجتماعی شرکت جهاد نصر سیرجان با توجه به اقدامات چشم‌گیر اخیر این شرکت تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ از شرکت‌های اقتصادی و صنعتی بزرگ همواره انتظار می‌رود که در اقدامات عام و المنفعه مشارکت داشته باشند اما طی سالیان گذشته خلآی که در رابطه با این شرکت‌ها وجود داشته که عدم حضور در مسائل فرهنگی و اجتماعی بوده است و به همین دلیل مردم همواره گله مند بوده اند که چرا شرکت‌هایی که سهم عمده‌ای از ذخایر طبیعی شهرستان را از آن خود کرده‌اند در برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی مشارکت نمی‌کنند و این موضوع باعث ایجاد نارضایتی نسبت به شرکت‌های بزرگی همچون گل گهر در سنوات گذشته بوده اما با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و نگاه ویژه دولت دکتر روحانی به مسائل اجتماعی و فرهنگی و تاکید به مسئولین امر در این حوزه تحولات چشمگیری به وجود آمده است.

 با توجه به نگرش مهندس سلطانی؛ مدیر عامل شرکت جهاد نصر به مسائل اجتماعی و دغدغه ایشان، اقدامات بسیار خوبی در شهرستان سیرجان صورت گرفته است که این موضوع تقدیر ویژه دکتر مکی آبادی؛ معاون استاندار و فرماندار ویژه سیرجان را به همراه داشته و وی از اقدامات عام المنفعه ایشان قدردانی نموده اند.

شرکت جهاد نصر اگر چه یک شرکت خصوصی است اما روحیه جهادی در راستای اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری در بین کارکنان آن کاملا مشهود است و به مسائل و بحث‌های اجتماعی نگاه ویژه‌ای دارد و همواره نفع مردم و شهر را در نظر دارند. مدیریت این شرکت در بحث محیط زیست و فرهنگ حساسیت خاصی داشته و همواره سعی کرده اند که آسیبی به محیط زیست وارد نشود.

مهندس سلطانی نگاه ویژه ای نیز به بحث ورزش و به خصوص ورزش کارگری داشته و اقدامات مفیدی هم در این زمینه انجام داده‌ است.

عباس سلطانی؛ مدیر عامل شرکت جهاد نصر سیرجان که رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان سیرجان و رئیس هیئت فوتبال کارگری استان نیز می‌باشد؛ توانسته شرکت جهاد نصر را در مسابقات فوتبال کارگری کشوری نایب قهرمان کشور کند و همچنین در بحث شنا سانس‌هایی به پرسنل جهاد نصر اختصاص داده شده است تا ذره ای از سختی کار روزانه پرسنل کاسته شود.

علاوه بر این‌ها، با توجه به مشکلاتی که وجود دارد سیاست شهرستان این است که شرکت‌های فعال در شهرستان سیرجان در رشته‌های ورزشی مشارکت فعال داشته باشند که خوشبختانه در حال حاظر جهاد نصر در دو زمینه تنیس روی میز و کشتی مشارکت خوبی دارد و قدم‌های بزرگی در این دو زمینه برداشته شده است.

خرید میزهای استاندارد، خرید و نوسازی پارتیشن، خرید دستگاه توپ انداز و همچنین رنگ آمیزی سالن تنیس روی میز که موجب ایجاد انگیزه شده و یکی از بهترین مربی‌ها از تهران برای این منظور انتخاب شده است. در بحث کشتی هم با توجه به اینکه در کشور همواره جزو نفرات برتر بوده اند برنامه ریزی شده است که در چهار سال آینده نماینده‌ای برای المپیک از سیرجان معرفی شود.

 خوشبختانه طبق بررسی‌ها بیشتر مردم از اقدامات فرهنگی جهاد نصر راضی بوده اند و در هر زمینه‌ای که مسئولین شهرستان از شرکت مذکور کمک خواسته اند، همکاری لازم از طرف مدیریت این شرکت صورت گرفته و تعامل خوبی صورت گرفته است.

مهندس سلطانی معتقد است که یکی از مسئولیت‌های شرکت‌های بزرگ معدنی این است که در بحث مسائل اجتماعی فعالیت ویژه ای داشته باشند و همینطور در سایر حوزه‌ها، به همین دلیل شرکت جهاد نصر سیرجان در بحث فرهنگی، امور بهزیستی، امور بهداشتی و جشن‌های مختلف خصوصا جشن‌های ملی، نیکوکاری، عاطفه ها و سرشماری بیشترین همکاری را داشته‌اند و حتی در بحث پاکسازی محیط زیست کمک‌های ارزنده ای از سوی مدیریت انجام شده است.

با توجه به مشکلات اقتصادی که طی سال‌های اخیر گریبان گیر شرکت‌های بزرگ معدنی بوده است این شرکت همواره اشتغال زایی را سر لوحه کار خویش قرار داده است و همچنین می‌توان اشاره به بومی گزینی این شرکت در عرصه اشتغال داشت که نزدیک به 85 درصد از کارکنان این شرکت از شهرستان سیرجان سیرجان انتخاب شده است که این دید ویژه مهندس سلطانی به جوانان سیرجانی می‌باشد.

photo_2016-11-05_18-19-09

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز