استاندار کرمان عنوان کرد:

تکریم خانواده شهدا و ایثارگران اولویت مسئولین استان

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۷:۱۴:۴۹
کد خبر: ۴۹۳۹۹۸
تکریم خانواده شهدا و ایثارگران اولویت مسئولین استان
استاندار کرمان گفت: تکریم خانواده معظم شهدا از اولویت های کاری مسئولین استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علیرضا رزم حسینی در دیدار معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران  کشور با اشاره به رسیدگی به امور خانواده شهدا و ایثار گران، افزود: تکریم مقام شامخ شهدا و سرکشی ها و توجه به خانواده معظم شاهد و ایثار گر آثار و برکاتی برای مردم و مسئولین به همراه دارد.

استاندار کرمان ضمن تقدیر از اقدامات مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، تصریح کرد: در بحث خانواده شهدا کارهای خوبی در استان کرمان در حال انجام است.

وی به حضور آیت الله جعفری به عنوان عامل وحدت در استان اشاره کرد و گفت: با وجود روحانیت معظم و مسئولین وظیفه شناس توانسته ایم تا حد توان مشکلات خانواده های شهدا و ایثار گر را حل نماییم.

 در ادامه این دیدار معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثار گران کشور در زمینه ترویج و چاپ 60هزار نسخه وصیت نامه شهدا تا کنون توزیع شده است

حجت الاسلام موذنی افزود: در حوزه آموزشی 56 هزار دانش آموز شاهد و ایثار گر  داریم و در حوزه تحصیلات دانشگاهی متاسفانه  در جذب نیروی هیات علمی دانشگاهی باید بیشتر کار کرد.

وی استان کرمان را در حوزه رسیدگی به امور خانواده  شاهد و ایثارگر جز استان های برتر دانست و تصریح کرد:برطرف کردن دغدغه های جامعه ایثار گری اعم از تحصیل فرزندان، هزینه های درمان و پزشکی را باید به خوبی برطرف نمود.

در ادامه این نشست مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان گزارشی از عملکرد این اداره کل در خصوص فعالیت های حوزه نشر، پخش برنامه با موضوع ایثار و شهادت و همچنین برنامه های قرآنی و علمی خانواده شهدا و ایثار گر استان کرمان ارائه نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز