دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان عنوان کرد:

افزایش یک درصدی کشف مواد مخدر در استان کرمان

۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۵:۴۹
کد خبر: ۴۹۵۶۸۷
افزایش یک درصدی کشف مواد مخدر در استان کرمان
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: در هشت ماه امسال بیش از 72 هزار کیلوگرم مواد مخدر کشف شده که یک درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین چناریان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان افزود: استان کرمان در حوزه کشف مواد مخدر در سال جاری رتبه دوم کشوری را بعد از استان سیستان و بلوچستان کسب کرده است.

وی ادامه داد: در هشت ماه امسال هشت هزار نفر در حوزه مواد مخدر دستگیر شده اند که افزایش نرخ 16 درصدی را  در این حوزه داشته ایم.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تاکید کرد: 70 گروه از سران و قاچاقچیان اصلی و عمده توسط سازمان های مقابله کننده مورد برخورد قرار گرفته اند که 20  درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

چناریان به اقدامات حوزه درمان اعتیاد نیز اشاره و عنوان کرد: در سال جاری افزایش 10 درصدی نرخ جمعیت تحت درمان را مد نظر داشته ایم که تاکنون 20 درصد نرخ جمعیت تحت درمان قرار گرفته اند.

وی گفت: در آخرین شیوع شناسی انجام شده در کشور، جایگاه استان کرمان با کاهش چهار درصدی نرخ شیوع به رتبه پنجم کشوری در این زمینه رسیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز