مهندس امیر عامری، مدیرعامل شرکت بنیان‌صنعت کرمان:

از شهریورماه آغاز شده تاکنون بالغ بر ۶۰ تن سیم و کابل را به‌روش صنعتی بازیافت کرده‌ایم

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۹:۳۳
کد خبر: ۴۹۶۱۷۷
از شهریورماه آغاز شده تاکنون بالغ بر ۶۰ تن سیم و کابل را به‌روش صنعتی بازیافت کرده‌ایم
مدیرعامل شرکت بنیان‌صنعت کرمان با بیان این‌که از سال گذشته بازیافت آزمایشی سیم و کابل را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، گفت: در این طرح آزمایشی که از شهریورماه آغاز شده تاکنون بالغ بر 60 تن سیم و کابل را به‌روش صنعتی بازیافت کرده‌ایم و این یعنی 60 تن سیم سوزانده نشده و این بخش کوچکی از ظرفیت خط بازیافت ماست.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ امیر عامری در آیین افتتاح نخستین خط بازیافت صنعتی سیم و کابل در جنوب و جنوب‌شرق کشور، توسط شرکت بنیان‌صنعت کرمان اظهار داشت: کرمان، قلب مس ایران است و راه‌اندازی این خط بازیافت ضمن این‌که کمک می‌کند این فلز ارزشمند از استان خارج نشود، اشتغال‌زایی قابل توجهی داشته و اهمیت زیادی در جلوگیری از آلودگی زیست‌محیطی دارد.

وی با اشاره به این‌که این شرکت از سال 85 و با فعالیت در زمینه‌ اسقاط و بازیافت خودرو تاسیس شده، گفت: تاکنون بالغ بر 13 هزار خودروی فرسوده را از رده خارج کرده‌ایم.

عامری با بیان این‌که از سال گذشته بازیافت آزمایشی سیم و کابل را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، گفت: در این طرح آزمایشی که از شهریورماه آغاز شده تاکنون بالغ بر 60 تن سیم و کابل را به‌روش صنعتی بازیافت کرده‌ایم و این یعنی 60 تن سیم سوزانده نشده و این بخش کوچکی از ظرفیت خط بازیافت ماست.

مدیرعامل شرکت بنیان‌صنعت کرمان افزود: این خط، ظرفیت بازیافت روزانه سه تن سیم و کابل را دارد.

عامری با اشاره به نیاز این شرکت به حمایت ارگان‌های دولتی ذی‌ربط برای توسعه و ترویج این اقدام گفت: امیدوارم با توسعه و ترویج این خط بتوانیم در حوزه‌ محیط زیست و اقتصاد مقاومتی گام‌های خوبی برداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز