دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار عنوان کرد:

کاهش۳۳درصدی تصرفات غیر مجاز اراضی ملی در شهرستان انار

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۱:۲۸
کد خبر: ۴۹۸۷۲۱
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار از کاهش33درصدی تصرفات غیرمجاز اراضی ملی و تخریب آن ها در این شهرستان خبر داد وافزود:در این رابطه طی سال جاری تنها سه فقره پرونده در این شهرستان تشکیل گردیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مرتضی رعیتی در تشریح جزئیات این خبر ابراز داشت: با توجه به فرمایشات  رهبر معظم انقلاب  مبنی بر حفظ و حراست از منابع ملی و طبیعی و حفظ حقوق بیت المال این مهم در دستور کار این دادستانی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در 9ماهه نخست سال 94ورودی پرونده های  مربوط به تصرفات  اراضی 9فقره بوده است،بیان داشت:با برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی های صورت گرفته با ادارات ذی ربط تدابیر ویژه ای در این حوزه اتخاذ گردید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار گفت:با افزایش گشت زنی و تدابیر حراستی از اراضی ملی در 9ماه نخست سال جاری تنها3 پرونده با موضوع تصرف و تخریب اراضی ملی در دادسرای شهرستان انار تشکیل گردید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33درصد کاهش داشته است.

رعیتی تاکید کرد: پرونده های مربوط به تصرف و تخریب اراضی ملی بدون نوبت و در اسرع وقت رسیدگی و در این حوزه با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز