مدیرعامل هلال احمر کرمان:

طرح جهش در کرمان در حال اجراست

۱۳۹۵/۱۰/۰۷ - ۱۱:۰۴:۲۷
کد خبر: ۴۹۸۷۲۳
طرح جهش در کرمان در حال اجراست
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از اجرای طرح ملی جهش در این استان خبر داد و گفت: تاکنون ۶۶ هزار نفر آموزش های این طرح را فرا گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی گنج کریمی در آیین افتتاحیه کارگاه آموزشی تسهیل‌ گران شعب در راستای اجرای طرح ملی خادم اظهار کرد: اجرای این طرح از ماه مبارک رمضان در کرمان آغاز شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را تغییر رفتار خانواده در هنگام بروز حوادث عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح آموزش های لازم برای آمادگی افراد در هنگام بروز حوادث ارائه می شود.

گنج کریمی با اشاره به اینکه تاکنون ۶۶ هزار نفر در استان کرمان این آموزش ها را فرا گرفته اند، افزود: در ماه رمضان بیش از ۲۰ هزار نفر در مساجد از آموزش‌های طرح خادم بهره ‌مند شدند.

وی کارگاه های آموزشی طرح ملی خادم نقطه عطفی برای آغاز اجرای این طرح به صورت آموزش خانه به خانه دانست و اظهار کرد: اجرای این طرح جهش جدیدی در حوزه آموزش ایجاد می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با تاکید بر اینکه طرح خادم باید به مسائل سیاسی و شخصی افراد گره بخورد، افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد آسایش و رفاه مردم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز