معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان خبر داد:

تدوین کتابچه "در مسیر انتخابات" از سوی معاونت اجتماعی دادگستری کرمان/انجام اقدامات پیشگیرانه از جرائم انتخاباتی در کرمان

۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۷:۱۱
کد خبر: ۴۹۹۶۵۶
تدوین کتابچه در مسیر انتخابات از سوی معاونت اجتماعی دادگستری کرمان/انجام اقدامات پیشگیرانه از جرائم انتخاباتی در کرمان
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان از تدوین کتابچه در مسیر انتخابات از سوی معاونت اجتماعی دادگستری کل استان کرمان خبر داد وافزود:انجام اقدامات پیشگیرانه از جرائم انتخاباتی در کرمان آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدباقر اسلامی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم  دادگستری استان کرمان اظهار داشت: اقداماتی توسط دادگستری استان کرمان برای پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی انجام می‌شود

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان بیان داشت: پایش حضور اتباع بیگانه در میدان تره‌بار کرمان انجام شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

اسلامی ادامه داد: مصوبه جمع‌آوری محکومان متواری در استان کرمان به ویژه در جرم سرقت در حال اجراست و نیروهای امنیتی و انتظامی با محوریت دادستان‌ها اقدام کرده‌اند و میزان دستگیری‌ها هم از سوی نیروی انتظامی اعلام شده است.

وی با اشاره به انتخابات 96 عنوان کرد: اقداماتی را برای پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی انجام می‌دهیم و کتابچه در مسیر انتخابات توسط معاونت اجتماعی دادگستری استان کرمان تدوین شده است.

این مقام قضائی خاطرنشان ساخت:مصوب شده است رئیس اتاق اصناف کرمان به عنوان عضو مدعو در شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کرمان شرکت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز