در دیدار سرپرست اداره امور شعب بانک ملی استان کرمان با مدیر کل اموزش و پرورش استان مطرح شد

حفظ حرمت و جایگاه معلمان و میزان تسهیلات؛ شرط ماندگاری و انتقال حساب فرهنگیان در بانک های دولتی است

۱۳۹۵/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۰:۳۸
کد خبر: ۴۹۹۶۷۲
حفظ حرمت و جایگاه معلمان و میزان تسهیلات؛ شرط ماندگاری و انتقال حساب فرهنگیان در بانک های دولتی است
در دیدار سرپرست اداره امور شعب بانک ملی استان کرمان با مدیر کل آموزش و پرورش استان مطرح شد: حفظ حرمت و جایگاه معلمان و میزان تسهیلات؛ شرط ماندگاری و انتقال حساب فرهنگیان و سرانه مدارس در بانک های دولتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این دیدار گفت: با توجه به اینکه حدود 48 هزار کارمند و 35 هزار بازنشسته فرهنگی در آموزش و پرورش استان وجود دارد هر بانکی که از این ظرفیت استفاده می کند باید ضمن حفظ حرمت و جایگاه فرهنگیان، تسهیلات بیشتر و بهتری به آنها ارائه کند.

وی با اشاره به وجود قریب 6 هزار مدرسه دولتی و غیر دولتی در استان، ارائه تسهیلات و ارائه خدمات بیشتر به مدارس را لازمه ماندگاری و انتقال حساب ها در بانک های دولتی دانست.

محسن بیگی با بیان اینکه پست و جایگاه افراد اعتباری است خاطر نشان کرد: هر فعالیتی که بر مدار اخلاقیات و روابط انسانی حاکم باشد، ماندگار است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با عنوان اینکه تعلیم و تربیت رضایت است؛ دستور و تکلیف نیست اذعان داشت: احترام به معلم احترام به ارزشهاست و حفظ حرمت و جایگاه همه ی افراد جامعه در گرو حفظ حرمت و جایگاه معلم است.

محمد محسن بیگی از خانواده، رسانه ها و تریبون های مختلف به عنوان ارکان تعلیم و تربیت نام برد و افزود: تعلیم و تربیت به تنهایی وظیفه معلم نیست، اما معلم، رکن اصلی تعلیم و تربیت است.

جاوید قوامی سرپرست امور شعب بانک ملی استان کرمان در این دیدار گفت: همه ی مسئولان و افراد کارآمد کشور در دستگاه تعلیم و تربیت  پرورش یافته اند، پس حفظ حرمت و جایگاه فرهنگیان لازمه توسعه و پیشرفت کشور است.

وی خاطر نشان کرد: همه ی ما مدیون آموزش و پرورش هستیم و بی احترامی به مشتری بخصوص فرهنگیان در شعب بانک ملی خط قرمز ماست.

گفتنی است: مدیر عامل بانک سپه استان کرمان نیز با مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار و گفتگو کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز