مدیر مرکز سامد استانداری کرمان عنوان کرد:

برقراری ۱۸۰ تماس به صورت روزانه با مرکز ارتباط مردم با دولت (سامد)

۱۳۹۵/۱۱/۰۳ - ۱۴:۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۰۹۴۸۷
برقراری ۱۸۰ تماس به صورت روزانه با مرکز ارتباط مردم با دولت (سامد)
مدیر مرکز سامد استانداری کرمان با تاکید براینکه به طور میانگین روزانه 180 تماس مرتبط با این مرکز برقرار می گردد، گفت: پس از تماس تلفنی هم استانی های سراسر استان با سامانه 111، کارشناسان خدمات رسانی و مشاوره نیز ارائه خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سجاد پورخراسانی در بازدید استاندار از مرکز سامد از برقراری حدود 50 تماس غیرمرتبط با مرکز ارتباط مردم با دولت (سامد) خبر داد و افزود: همشهریان پس از برقراری ارتباط تلفنی با سامانه 111 ، مسائل مورد نظر خود را مطرح و سپس با دریافت کد رهگیری آن را تا مرحله نهایی دنبال می کنند.

وی با تاکید براینکه از ابتدای سال 95 تاکنون تعداد 127 هزار و 191 تماس مرتبط توسط همکاران این مرکز پاسخگویی گردیده است، یادآورشد: از این مجموع تعداد 110 هزار و 171 مورد ثبت و شماره پیگیری دریافت نموده اند.

شایان ذکر است هدف سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت(سامد)، ثبت و نظارت بر دریافت درخواستها، شکایات، گزارشات، پیشنهادات و انتقادات هم استانی ها در سراسر استان است که همشهریان می توانند از طریق تلفن 111، موارد فوق الذکر را با ریاست جمهور، استاندار کرمان و سایر مسئولین دولتی مطرح و پیگیری نمایند.

 

نظر شما
پرونده ویژه