رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

بیکاری در راور ریشه‌کن می‌شود

۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۱۵۵۸۰
بیکاری در راور ریشه‌کن می‌شود
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: مصمم هستیم حداکثر تا 2 تا 2.5 سال آینده هیچ فرد بیکاری در راور نداشته باشیم
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد مخبر در ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان راور با حضور اظهار داشت: استان کرمان یکی از نقاط برجسته در مبارزه با رژیم ستمشاهی و حضور در دوران جنگ تحمیلی است.

وی بیان داشت: بزرگان کرمان از جمله شهید باهنر و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حلقه اولیه یاران امام خمینی (ره) بودند و امروز نیز سردار سلیمانی و معاون اول رئیس جمهوری از استان کرمان در کنار رهبری حضور دارند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از دینداری و خلوص به عنوان ویژگی منحصربه فرد امام راحل نام برد و ادامه داد: تکیه به مردم رمز موفقیت امام بود که الگو گرفته از رمز موفقیت پیغمبر اسلام (ص) است.

مخبر تصریح کرد: هر گاه رهبری نتوانسته مردم را به صحنه بیاورد موفقیتی نداشته است، اما امام نظرش این بود که مردم را باید روشن کرد و خطرات را به آنها گوشزد کنیم تا به صحنه بیایند و این اتفاق افتاد و امام در سال 57 با اقتدار وارد کشور شد.

وی ادامه داد: در جنگ هم تا زمانی که مردم وارد صحنه نشدند نتوانستیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تاکید بر اینکه امروز در تقابل جدی با دشمن در بحث اقتصادی هستیم، اضافه کرد: مقام معظم رهبری بحثی را در تقابل اقتصادی دشمنان با ما دارند که اقتصاد مقاومتی است.

مخبر افزود: مردمی کردن اقتصاد و به صحنه آوردن مردم و ثروتمند کردن مردم عصاره اقتصاد مقاومتی است.

وی اظهار داشت: فقر و بیکاری مهمترین تهدید برای کشور است و همه جریانات دلسوز برای امام، انقلاب و دین جدای از مسائل جریانی و خطی به یک بسیج عمومی برای ایجاد اشتغال نیاز دارند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خاطرنشان کرد: نهضتی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان کرمان با همت همه دست اندرکاران و به ویژه استاندار کرمان راه افتاده است و ما نیز قبول کرده‌ایم بخشی از کار را بر عهده گیریم.

مخبر با اشاره به فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ابراز داشت: رفع مشکلات در 4 هزار روستا را در دستور کار داریم که مشکلات دو هزار روستا به صورت 100درصد رفع شده است.

وی ادامه داد: تمام پروژه‌های بزرگ ستاد جرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز به سمت مناطق محروم رفته‌اند و 300 هزار شغل ایجاد کرده‌ایم و ایجاد یک میلیون شغل مستقیم و غیرمستقیم را در دستور کار داریم.

مخبر اضافه کرد: زمانی که استاندار کرمان پیشنهاد مدیریت اقتصادی شهرستان راور را به ما دادند، متوجه شدیم راور تمام ویژگی‌های مورد نیاز برای اجرای برنامه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از جمله مردم متدین، ریشه‌دار، روشن و ولایی و استعداد و ظرفیت لازم را دارد.

وی عنوان کرد: شمار بیکاران در شهرستان راور زیاد نیست و رفع مشکل این تعداد بیکار با همت، مدیریت و منابع مردم و رهبری استاندار، امام جمعه، فرماندار و نمایندگان کار سختی نیست و مصمم هستیم حداکثر تا دو تا دو سال و نیم آینده هیچ فرد بیکاری در راور نداشته باشیم و من اراده می کنم و تمام امکانات را به کار می گیریم تا این اتفاق بیفتد، اما مردم و مسئولان ابزار کار هستند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز