مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

بروز رسانی معلم و اصلاح فرایند یاد دهی- یادگیری، لازمه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی است

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۵:۲۶:۱۸
کد خبر: ۵۱۶۱۸۳
بروز رسانی معلم و اصلاح فرایند یاد دهی- یادگیری، لازمه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی است
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اصلاح فرایند یاد دهی – یادگیری، لازمه کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی در گردهمایی کارشناسان آموزش نیروی انسانی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان با تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش نقش موثری  در هدایت افراد جامعه به سمت کمال و سعادت که از مهمترین اهداف شکل گیری انقلاب اسلامی است، دارد.

وی از معلم، مدیر مدرسه، والدین و دانش آموزان به عنوان ارکان اصلی تعلیم و تربیت نام برد و افزود: هماهنگی و تعامل این ارکان نقش موثری در تحقق اهداف آموزشی و پرورشی دارد.

محسن بیگی آگاهی بخشی،افزایش  آگاهی افراد جامعه و ایجاد  عدالت آموزشی را از مهمترین دستاورد های انقلاب اسلامی دانست و بر بروز رسانی و توانمند سازی حرفه ای معلمان در راستای تحقق این اهداف مهم  تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان بر ایجاد حساسیت و انگیزه  لازم در معلمان در راستای  بروز رسانی حرفه ای تاکید و اظهار کرد: ممکن است،  بروز رسانی در قالب تکلیف و وظایف سازمانی انجام شود، اما اگر معلمان در این راستا انگیزه لازم را نداشته باشند، دسترسی به اهداف محقق نمی شود.

محمد محسن بیگی با بیان اینکه دوره های ضمن خدمت به تنهایی نیاز معلمان را برطرف نمی کنند خاطر نشان کرد: معلمان باید خود نیز در راستای توانمند سازی و بروز رسانی گام بردارند و با اجرای فرایند یاد دهی و یادگیری در مدرسه آموزش دهنده و یادگیرنده باشند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز از لحاظ آگاهی و دانش با دانش آموزان گذشته تفاوت دارند گفت: با دانش دیروز نمی شود دانش آموزان امروز را تربیت کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز