رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان برنامه های حضور رییس مجلس شورای اسلامی در کرمان را تشریح کرد

۱۳۹۵/۱۱/۱۹ - ۱۵:۴۸:۱۱
کد خبر: ۵۱۷۲۸۱
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان برنامه های حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی را در کرمان تشریح کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر "حسین امیری خامکانی" در تشریح جزییات سفر دکتر لاریجانی به کرمان گفت: ضمن استقبال از علی لاریجانی در فرودگاه جیرفت در روز پنج شنبه، وی به شهرستان قلعه گنج سفر کرده و  از شهر نمونه اقصاد مقاومتی بازدید خواهد کرد.
وی تصریح کرد: رییس مجلس شورای اسلامی با سفر به شهرستان کرمان در نشست مشترک شورای اداری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شرکت می کند.
رییس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به برنامه های رییس مجلس در روز جمعه در کرمان گفت: علی لاریجانی ضمن شرکت در راهپیمایی 22 بهمن در کرمان، سخنران مراسم بزرگداشت 22بهمن خواهد بود.
امیری ادامه داد: همچنین با حضور رییس مجلس در شهرستان بردسیر از کارخانه نورد بردسیر500 هزار تنی با سرمایه گذاری 150 میلیارد تومان بهره برداری خواهد شد.
وی بیان کرد: آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی کارخانه پلاسمای خون در ماهان آخرین برنامه رییس مجلس شورای اسلامی در کرمان خواهد بود.
امیری خاطرنشان کرد: در نیمه اول دی ماه طی دعوتنامه ای با امضا استاندار ورییس مجمع نمایندگان استان کرمان از رییس مجلس شورای اسلامی برای حضور در استان کرمان دعوت کردیم.
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به حضور وی در دهه فجر پیشنهاد داده شد که این سفر دو روزه باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز